01 август 2017

Читателска история + Бюлетин Мистерика

"Здравейте,

Преди няколко дена ми се случи нещо странно...

На 22.07 застъпвам нощна смяна /като охрана/ в селско-стопански двор в края на едно малко селце в Ямболска област. Три от страните му се падат извън селото с що-годе ниски възвишения, една от страните е гориста местност. Към 22.30 ч. изпращам последните работници и заключвам всички врати и портали. След 00.00 ч. седнах на кафе и цигара, когато чух човешки гласове, викове, песни и крясъци, с всичките му извивки и т.н. , все едно са около мен, но не се виждаше нищо, нито едно животно не би ги възпроизвело или копирало тея звуци и говор. Всичко продължи към 10-15 мин. А в селото са предимно възрастни, които се прибират по домовете си преди стъмване ."

Мой въпрос: За първи път предполагам ти се случва? От колко време работиш на обекта?

"През ваканциите съм прекарвал в съседното село при бабата и дядото, а и след това съм си ходил. Чувал съм вой на чакали и вълци. А иначе работя от скоро там."

*******************************************

По това време преди една година написах следното:

"До всички - насладете се на лятото, това е твърде вероятно да е последното нормално лято, което имаме. И не, не става въпрос само за климатичните аномалии...."

Една читателка ми каза наскоро, че съм познал и наистина лятото е доста странно, като се има в предвид какви неща се случват. Аз обаче няма да твърдя, че прогнозата ми се е сбъднала. Да, случиха се доста неща напоследък (виж по-надолу), но очаквах да се случат МНОГО повече епохални и глобални събития. Затова по-скоро приемам, че предсказанието ми не се е изпълнило....а може би то просто се е изместило във времето, защото признаците са налице, това че хората са си заврели главите в пясъка и не ги забелязват, си е наш проблем. Просто накрая ще им дойде като гръм от ясно небе.

За някои "гърмът", изненада бе случилото се с Катар. Не и за мен, както и за следящите процесите по света (а в конкретния случай - в Близкия Изток). Ако искате да разберете за какво точно говоря, може да прочетете тази моя статия:


Катарците са едни от най-богатите хора на планетата, но ето, че и те не са застраховани от нещастия. За тях, моето предсказание се оказа вярно - вместо нормално лято, тази богата страна един ден осъмна с празни магазини и панирани хора разграбващи всичко.





ПОДОБНИ СТАТИИ:




Читателска история

2 коментара:

  1. И какво може да направиме ние хората срещу тези предстоящи събития за да не ни е гръм от ясно небе?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Трудно е да се отговори, но като цяло нещата се свеждат до това да си подготвен за трудните времена. Имам отделни статии по въпроса в "Хакер на живота".

      Изтриване