01 юли 2017

Читателска история

Случката е от преди 20 дена. Спя и се събуждам от допир до врата ми. Усетих го като леко пошляпване или по-твърдо погалване. Не съм сигурна как точно да го определя, но имаше лек натиск, който ме накара да се разсъня. Да спомена, че спя сама и никой не е влизал в стаята, било е около зазоряване, така поне ми изглеждаше, като погледнах към прозореца. Усетих "нещо", но толкова ми се спеше, че си казах "каквото и да е, който и да е, много ми се спи, да се маха", и съм заспала. По-интересното предстои... Сънувам измежду всичкото това, че свекървата на сестра ми е починала, а нейният мъж (на свекървата) е жив. В съня ми го усещам като нещо нормално... След като се събудих се замислих, че всъщност жената е жива, а мъжът ú е всъщност починалия. Викам си какъв странен сън, защо изобщо ги сънувам, нея я виждам рядко, а мъжа ú никога не съм (човека е починал преди много години). Отключвам си телефона и виждам съобщения от сестра ми... Познайте какъв беше шока, който изживях, когато прочетох, че свекърва ú снощи е починала!!!!! Щях да припадна! Жената починала (беше болна) по времето, когато съм сънувала и онова "нещо" ме докосна по тила! Разказах всичко на сестра ми, беше емоционално... 😐😐😐

Сигурна съм, че това е била тя, нямам обяснение защо, защото рядко я виждах и никога не сме били близки. Но е починала сам самичка през нощта и може би е искала да се сбогува. Идея си нямам. Докосването съвсем не беше агресивно, имала съм къде по-плашещи сънища, но истината е, че случката ме държа емоционално през следващите два дни и се чувствах изтощена.

От време на време сънувам починалите ми дядовци и баба, с единия ми дядо имах имах много интересен сън и по-скоро беше като сбогуване, но като този с физически контакт никога...

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Читателски истории

Няма коментари:

Публикуване на коментар