01 май 2017

Бюлетин "Мистерика" - прогнозите се сбъдват

Обикновено в първата статия за всеки нов месец публикувам читателски истории. Този път обаче няма да е така - не съм получил нови лични разкази от никой. Всъщност през месеца няколко човека ми пратиха покана в скайп, но заради новата ми работа рядко си включвам скайпа. Когато все пак им приех поканите, те не ми писаха. Може би са имали желание да ми разкажат свои истории, но са се отказали. Ако е така и четат настоящия материал, ще ги помоля все пак да ми пишат - не си мислете, че не съм сериозен, просто нямам време.

Вместо читателски истории, за пореден път ще изтъкна как много от нещата казани от мен се оказват доста близо до истината. На 9 ноември 2016 пуснах тази статия:


Ето един цитат от нея:

Скорошни наблюдения на MU69 показват нещо странно - той има изключително червен цвят, по-наситен дори от червеникавото на Плутон. Диаметърът на този обект се оценява в границите 30-45 километра. Намира се на 2.6 милиарда километра от Земята. Очаква се "Нови хоризонти" да достигне до него на 1 януари 2019. Позволявам си да вметна една моя забележка - няма ли е да е твърде иронично апаратът на НАСА да достигне до това космическо тяло, да заснеме някакво голямо откритие, да прати кадрите към Земята....и тук да няма кой да ги види - междувременно да сме се самоунищожили в Трета световна война? Да, ще бъде твърде иронично, но няма дори да има кой да оцени подобаващо смешката - хлебарките нямат чувство за хумор.

Под материала някакъв наивник (използвам тази дума, за да не използвам нещо по-грубо) е пуснал следния коментар (даден е и моят отговор):


Мда, "отлага се", особено след като "миролюбецът" Тръмп бомбардира директно за първи път Асад в Сирия. За това съм писал тук:

Ситуацията в Сирия (обзор към 08.04.2017)

Закани се на Северна Корея:

Тръмп се закани и на Северна Корея

И изпробва най-мощната си не-атомна бомба:

САЩ изпробваха най-мощната си конвенционална бомба в Афганистан

Направо "мир и любов" струи от задника на Доналд, същия този задник, който путинистите по цял свят целуваха с удоволствие. Е, сега малко взе да им нагарча.

Но да не говорим за това кой какво целувал, това са подробности. Важното е, че никога не се подведох за истинската същност на новия президент на САЩ, за разлика от милиони други. Не съм се подвел в преценката си и за много други - от Путин до редица конспирации. Затова от известно време имам една идея - да събера всички мои прогнози и предположения, за да мога да проверявам до колко съм бил прав. Всякакви мои прогнози и предположения - от тези на които съм посветил цяла статия до тези, които съм изложил на полу-шега с едно изречение в други статии, дори и тези казани като коментари под материалите. Кой знае, може пък и някои от най-фантастичните неща казани от мен (или преведи от други сайтове, но подкрепени от мен) да се окажат близко до истината - като това, че НЛО-тата са гъби, а мравките ще владеят света...

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Важни новини за Мистерика




Читателска история + пореден (пророчески?) сън




Сюреалистична статия с разнородни новини

4 коментара:

  1. Анонимен01 май, 2017 10:40

    Честит 1-ви май!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, че ме спомена в твоя статия. В началото се ядосах - няма нищо интелигентно в това да използваш дадена медия, за да петниш името на някой и да прокарваш своите прозападни възгледи. Но се замислих малко по-подробно. Ако оная кукумявка беше станала президент на САЩ какво щеше да последва? Ми същото, Георги. Понеже виждам, че не си от най-интелигентните ще ти обясня: няма значение кой ще е президент, едни и същи хора дърпат конците. Ние се джавкаме и се делим на соросоиди и пуноиди, но истината е много, много различна. На първо място, вместо да се обединим, да си помагаме и т.н. ние се караме и озлобяваме един с друг. Не ми се вижда правилната политика, особено ако става въпрос за доброто на България. Сега повече от всичко се нуждаем да сме заедно и да се подкрепяме.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Предполагам и сам съзнаваш как изглежда написаното - преди "Тръмп е по-добър", сега...."абе и двамата са едни и същи". Иначе само удрям критики, не ви желая злото, за разлика от примерно някои други личности (не визирам теб), които заплашваха с линч и тем подобни...

      Изтриване
    2. Последно - радва ме, че тонът ти е доста по-умерен, променил си се към добро, което само мога да адмирирам. Ако все още имах свободно време, щях да те помоля да ме добавиш в скайп, но сега рядко имам време дори да го включа. Все пак ако искаш ме добави

      Изтриване