28 април 2017

Сюреалистична статия с разнородни новини

Читателски коментар (който не съществува) под статията за окултният интелект ме обвини, че написаните материали от мен стават все по-странни. Напълно е прав, настоящата статия също може да ви прозвучи объркано - с препратки към несъществуващи неща (като споменатият коментар) и такива още не случили се във времето. В материала (който дори още не е излязъл) от 1 май писах, че този месец (който съвсем не е свършил) не получих нито една читателска история, но няколко човека ме добавиха в скайп без да ми пишат. Само няколко часа по-късно един от тези новодобавили ме читатели все пак писа. За жалост разказа нещо съвсем малко, но пак е нещо. Ето как протече разговора ни:

Dani: прати някоя готина историйка :D

Georgi Bonchev: хаха, надявах се ти да ми напишеш някоя, аз всичко което имам го слагам в блога

Dani: е жалко, че нямам странни истории, освен че като бях малък, докато спях, изведнъж се събудих и забелязах, че един крак се подава от пода

Да ви прилича на случаите описани преди два дни? Пипалото от пода, подаващото се същество от светеща линия. Може би все пак преживяването на този читател е сънна парализа...а може би не.

****************************

Както на няколко пъти вече споменах (има ли някой все още да не е разбрал?) - почнах нова работа, която ме натоварва доста и ми пречи да се занимавам така активно с паранормалното, както го правех в предишните години. Но като не отива Мохамед до планината, планината идва при него (или беше обратното?). Продължавам да намирам препратки или намеци към свръхестественото дори и на места, които не съм очаквал. Като например Наредба 18 за касовите апарати, която ми се наложи служебно да прочета. Дори и в един такъв скучноват документ попаднах на нещо, което ме накара да се подсмихна. В края на документа има следната таблица:

Таблица 1. Описание на кодовете за вид обект, подавани в поле PSType, подавани при регистрация и промяна на основни данни към НАП в XML схема

А в нея фигурира ето това:

104 Гадателство и ясновидство

Не съм чувал за врачка с касов апарат, ама явно са задължени да се отчитат в НАП. Как не са се сетили от приходната агенция да хванат още една дузина подобни дейности, за които се взимат пари? Примерно знам за хора, които прогонват духове от обладани апартамени - рисуват кръстове по вратите и т.н. Не забравяйте да им искате касова бележка следващият път като дойдат да ви отървават от полтъргайст :Д

****************************

А на Великден се случи нещо странно при нас. Споменавал съм, че живея на границата на града и "дивото" (силно казано) - отвъд нас има полета, хълмове, дървета (дори неща като малка горичка където "виках" Кървавата Мери). Идвали са ни на гости какви ли не животни - таралежи, жаби, змии, различни диви птици, дори заек и лисица. Е, в неделя следобед на Великден се появи някаква странна туристка. Приличаше на млада хипарка (аман от тези хипари, само ходят по селата да тормозят хората, циганите не могат да се вредят от тях). Била тръгнала по някаква еко-пътека към "язовира". Така и не разбрах за кой язовир става на въпрос. В района има някои малки язовирчета, които са по-скоро рибарници, но те са частни (не се допускат хипари до тях), а и едва ли хипарите са чували за тях. Единствено се сетих за язовир "Белмекен", който обаче е доста далеч и на тази мацка доста ще и се наложи да повърви - няколко дни (но луд хипар умора няма). Не можах да я разпитам повече - от къде е, луда ли е да се движи сама из рискови територии (каквато без съмнение е Костенската долина :Д) и т.н. Бързо мина през двора и излезе през портата към улицата.

Но този случай за пореден път ме убеждава, че:

- или живея в доста интересно място (аномална зона?). където anything can happen (жалко, че не можах да снимам диханието на дракона, което миналия месец излизаше от комина).

- или продължавам да се удивлявам на обикновени неща, такива на които другите хора не придават особено значение.

А вие в каква зона живеете? И на какво се удивлявате (коментари от рода "на твоите глупости" няма да бъдат допускани :P)



Няма коментари:

Публикуване на коментар