02 април 2017

Читателска история + пореден (пророчески?) сън

Та нека премина по същество - аз съм момиче на 22 години и често си ходя на село (по ново му - Цравеци, по старо му- Султанци). Ходя си главно да помагам на баба, която е сама жена и вече изнемогва. Когато ходих през септември месец, едната вечер се загледах в небето, все пак на село звездите се виждат прекрасно и исках да им се полюбувам, та забелязах нещо странно. Първоначално помислих че е самолет, защото блестеше в червеникава светлинка, но забелязах че не премига. Продължих да го гледам и си стоеше все на едно място. Стана ми интересно, когато то започна съвсем бавно да се движи ... движи се около минутка, спря и не помръдна повече. За мен това си беше озадачаващо, защото не съм виждала подобно нещо до момента. Това не е първото странно нещо което ми се случва на село, но все още не съм се решила да споделя и други .

***********************

В последните подборки редовно присъстват сънища (мои или на читатели), сега също ще разкажа за един от преди години, който обаче изглежда ще се сбъдне.

В продължение на години пътувах всеки ден с влак (а от известно време го правя отново). Поради този факт съвсем нормално бе да имам и чести сънища свързани с влаковете. В един от тях се качвам на влак в Костенец и тръгвам за София, но вместо да продължи по познатата линия, влакът се отклони по друга линия за София, която се намираше в ляво от познатото трасе. Тогава това съновидение ми се стори малко абсурдно - каква линия ще минава през тези чукари?!

Мисля, че този сън съм го сънувал преди да разбера, че се предвижда прокарването на ново трасе между Септември и София. Но дори и след като разбрах за него, продължавах да не правя връзка със споменатия сън, защото винаги съм си мислил, че новата линия ще е отдясно на старата (ако се гледа в посока София). Това мое убеждение се дължеше на единственото, което знаех за новото трасе - че новата гара Костенец ще е на хълма където познат като "Ловния дом" (така някога се е казвало заведението в гората, което е изгоряло при съмнителни обстоятелства). Тази местност се намира отдясно спрямо настоящата линия и бе логично да предположа, че цялото ново трасе ще се пада отдясно. Да, ама не.

Преди два месеца попаднах на един клип, от който разбрах, че всъщност по-голямата част от новата линия ще е отляво. Между Момин проход и Костенец ще се прехвърля чрез мост над старата линия и от ляво ще минава в дясно. Повече съм писал тук:

Няма да има спирка Момин проход на новата ж.п. линия

Това ще е поредният мой сън, който ще се окаже пророчески - да, наистина се предвижда новата линия "да минава през тези чукари". Чиста случайност ли е този сън, някакво съвпадение? Не смея да си помисля за други мои "невъзможни" сънища, дали и те няма да се окажат пророчески...

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Читателски истории - съвпадение, сънища, дочута градска легенда




Паранормалното на помощ




От архивите: НЛО над училище в Уелс (1977)

Няма коментари:

Публикуване на коментар