01 март 2017

Читателски истории - съвпадение, сънища, дочута градска легенда

Нещо разказано от редовна читателка на блога:

Случайно или не пуснах документи по обява на 23.11. 2016 в 11:23 ч, съвсем на шега. Помня часа защото го направих умишлено. Викам си, е сега е момента да видим как работи съдбата... Обадиха ми се, интервю... Започнах работа на 28.11 - рожденния ден на много скъп за мен човек. Шефа ми е с презиме името на моя дядо и фамилия - името на баща ми. И тримата покойници, но духовно, душевно и всякак съм много силно свързана и с тримата. Рожденния ден на шефа ми е на дата на големия ми син, а на съпругата му - на малкия. Преди мен в тази фирма са работили 3-ма човека от моето село (които, странно не познавам, въпреки че са една шепа хора).

*********************

А пък следващото е нещо като съвременна градска легенда дочута от мен във влака. През последните години в България са много популярни билетчетата от така наречената "Национална лотария". Хората са луднали по възможността да забогатеят бързо и дават последните си левчета за "ценните" хартийки. Така че не е изненада, че се появиха и разни странни истории като тази, която чух докато пътувах. Един човек твърдеше, че знае за няколко случаи, при които след като някой е изтърквал билетче е виждал като печалба написана сума, която не е отбелязана на гърба на талона. Вероятно сте обърнали внимание, че отзад на всеки билет от "Националната лотария" пише какви и колко са печалбите. Примерно 1 000 000 х 3 лв, 20 000 х 10 лв, една голяма печалба от 100 000 лв и т.н. А някои хора са намирали на билетчето си неописани суми, като например 15 лв, 17 лв и т.н. Условието да печелиш е налице - примерно три еднакви символа, седмица и т.н., но печалбата я няма в списъка отзад. И какво е станало, изплатили ли са парите? Според този, който разказваше това, от "Националната лотария" са отказали да платят, сори, било печатна грешка.

Може пък тези истории да са истински, грешки стават. Но кога ли ще се появи още по-странна и дори зловеща градска легенда. "Един човек изтъркал билетчето си и видял, че пише "ти ще умреш". В този миг чул как някой тропа на вратата му, било късна нощ...."

*********************

А това е е нещо, което ми писа в Скайп един читател, който отдавна не се бе появявал:

Та имам напоследък всяка нощ един и същ сън. Заспивам и след малко веднага започвам да сънувам, докато още не съм заспал дълбоко. Сънувам едно и също голяма черна фигура и в този момент се будя и продължавам да виждам черната фигура. Не мога да мърдам и говоря и така няколко минути, после всичко приключва. Четох че това може да е сънна парализа но си е доста страшно, вече ме е страх да запя.

*********************

А помните ли случая със совата? Описах го тук:

Първа подборка с читателски истории


Наскоро читателката ми писа отново, сънищата ѝ стават все по-странни.

Накратко сънят е свързан пак със заместване или поне на заместване ми прилича. Помня повечето работи, но моменти ми се губят. Започна се с мен и майка ми, стоим си вкъщи и гледаме нещо, после майка ми почва да се държи странно (правеше и казваше неща които майка ми никога не би направила и казала) и следващото нещо което помня е, че аз излизам от вкъщи, а майка ми ме гони, помня че валеше сняг и след като снегът докосна кожата ѝ, се появи нещо, което не знам как да определя, не приличаше много на рана, а по-скоро на изгорено от цигара, ако примерно си я притиснал много силно. Помня че я гледах, а тя ми говореше за нещо, не помня какво точно, но помня само че ми каза няма страшно. Следващото което помня е, че се събуждам в нещо като бункер, въпреки че стените и тавана бяха от метал и стаята беше изключително малка, а около мен стояха момиче и момче, горе долу на моята възраст и малко момиченце, което предполагам е било сестричката на момчето понеже го беше прегърнала. Когато се изправих видях, че има клетка пред мен и нещото приличащо на майка ми да стои свито в ъгъла сякаш спи. Момичето почна да ми казва как са ме намерили и защо са ме довели, че не сме били само ние и че са замествали родителите на други деца поради незнайно какви причини. После момчето грабна нещо като спринцовка (казвам нещо понеже на мястото на иглата имаше малка прозрачна тръба свършваща с игла), в иглата имаше нещо като лилави капсули. Когато момчето се приближи, каза, че това било да ме имунизира, не каза за какво но помня че не можех да мърдам, при което момчето натисна иглата и видях как капсулите се чупят и лилавата течност отива в тръбичката. Той заби иглата във врата ми, после се събудих. Помислих че е поредния странен сън смесица с лек кошмар, но както виждаш вече горе-долу месец още го помня с подробности, дори мога да опиша как съм била облечена, как майка ми е била облечена, как са изглеждали другите 3-ма и дори какъв цвят беше стаята.

А това, което сънувах наскоро е много кратко. Аз стоях подпряна на парапет, отново валеше сняг, а аз гледах някъде...беше тъмно, но в далечината имаше светлини. Изведнъж се видях отстрани как съм се подпряла и как при допир със снега кожата ми леко "изгаря" като тази на "майка ми", при което аз се паникьосвам и се събуждам.

Г.Б.: Това са едни от най-ужасните сънища, които чувам, не знам какво да ти кажа. Дано всичко е само от напрегнатост, умора, стрес и да няма нищо повече.

Там е работата, точно тогава си бях изключително спокойна, бях оформена по всичко.

Г.Б.: На какво тогава ги отдаваш тези сънища? Може ли да публикувам сънищата ти в блога?

Не знам, първо мислех че е от филмите, които гледам, но пък филм различен от "Хари Потър" и "Властелина на пръстените" не съм гледала сигурно от вече 4 месеца. За публикуването както решиш, тъкмо може да чуя мнения по въпроса понеже дори училищната психоложка не може да ми даде обяснение.

Г.Б.: Странно, че в момента един друг читател има проблем с появяваща се черна фигура преди да заспи (описаната по-горе история), от много време има теория, че има някакво глобално световно психично поле, което ни влияе.

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Читателски истории - съвпадение, странна светеща сфера




Досиета 2016: необичайни съвпадения




Досиета 2016: читателски истории

3 коментара:

  1. Анонимен20 юни, 2017 01:10

    Изследователи на сънища казват ,че фигурата която виждаме насън в същото време тя гледа нас докато спим

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен20 юни, 2017 18:01

      Страшна работа! :X

      Изтриване
    2. Анонимен22 юни, 2017 02:17

      Квато такава

      Изтриване