01 февруари 2017

Читателски истории - съвпадение, странна светеща сфера

През януари една от статиите, които предизвика най-голям интерес бе тази:


Под нея бяха оставени няколко интересни коментари (прочетете ги, струват си). Получих и една интересна история по скайп. Ето я:

От известно време не бях посещавала Мистерика и днес реших да наваксам и какво да видя - "Феноменът на изчезващите предмети". Вчера сутринта ставам и търся порфейла си, тук там.. няма, обърнах цялата къща и нищо.

Реших, че съм го изгубила и тръгнах по разни магазини, в които ходих, до една площадка до блока, в колата... нищо

След 2 часова обиколка в студа се прибирам, тръгнах да оправям бъркотията от търсенето и под една възглавница, която съм сигурна че местих... портфейла си стои!

Вероятно е резултат от умора и ядосване, че може би е загубен, и затова не съм го видяла, но просто... голямо съвпадение със статията.

***************************

История от друга читателка придружена със снимки:

Седя си някъде в 2 часа през нощта (9.01.2017) на прозореца и на улицата гледам, че нещо свети (гори) и се движи. Падна в една дълбока локва, но продължи да свети. Мисля си дали ще спре да гори, но нещото просто си излезе от водата и продължи да се движи по улицата, дори една кола щеше да го прегази ама то се дръпна. Щракнах му близо 20 снимки, ама само на 2 от тях се вижда нещо, другите се размазаха.

Коментар Г.Б.: Прилича на малка сфера летяща над улицата. Блуждаещ дух? Демон?



Уголемено:


ПОДОБНИ СТАТИИ:




Първа подборка с читателски истории




Карта "Мистерика"

1 коментар:

  1. Това с изчезването и появяването на предмети е много странно поне за мен. Помня веднъж, ще тръгвам за училище и трябва да си сложа в чантата триъгълника, с който преди малко съм чертала. Посягам да го взема от масата - няма го. Поне 10 минути го търсих - по масата, под нея, на печката, по пода. Прерових си чантата, няма и няма. Вече тръгвах, когато се обърнах за последно и изненада - триъгълникът ми на масата върху купчинката учебници. Чак толкова да не съм го видяла? Все пак няколко пъти ги вдигах и слагах на масата и тях.

    ОтговорИзтриване