04 февруари 2017

Досиета 2016: читателски истории

След странните съвпадения, реших да обърна внимание на читателските истории - често пъти те са тясно свързани с тях. През изминалата 2016 редица читатели ми разказаха за ред странни случки. Повечето обаче бяха случаи разиграли се преди време, все пак имаше и разкази за настоящи събития. Именно част от тях реших да ви припомня. Знам, че редовните читатели вече са чели тези истории, но се надявам да им е достатъчно интересно да ги прочетат отново, заслужават си.

*************************

Това, което искам да Ви разкажа е един мой сън отпреди няколко дни, ако трябва да сме точни от рано сутринта на 02.02.2016. Като цяло от както се помня сънувам най-различни неща, почти винаги си спомням по-голямата или по-важната част от сънищата си. Имам и повтарящи се сънища, имам такива, които продължават там, от където са спрелим преди седмици. Имала съм и сънища, които ми дават нещо като предсказание, за нещо което ще ми се случи. Сънувала съм и мои починали близки, с които сме разисквали в съня ми текущи и предишни мои терзания.

Но сънят ми отпреди няколко дни беше върха на всичките ми сънища. По реалистичен сън се съм имала през живота си.

Този път действието се разви в дома ми. Комшийските котки бяха направили някаква беля, бяха се вмъкнали в коридора вкъщи (аз живея в къща с двор) и бяха разсипали вода от купичката на кучето ми по пода (което в реалния живот се случва за съжаление често). Ядосано се засилих към банята, която е в края на коридора, за да взема бърсалката и да почистя. Отваряйки вратата забелязах, че целия под на банята е във вода. Още повече се подразних и взех бърсалката. Бършейки пода се завъртях да почистя точно под бойлера, който е окачен на една от стените. В последния момент докато движех бърсалката по пода забелязах, че от бойлера висят два кабела, оголени. В съня си помислих, ако се допра до тях ще ме удари ток. Но беше вече късно. Дръжката на бърсалката направи контакт с кабелите и усетих как електричеството протича от дръжката, през дясната ми ръка, преминава през сърцето ми и излиза от тялото ми. Спомням си и какво си помислих в този момент - край, умрях. И така стана, погледа ми се замъгли и усетих, че започвам да падам към пода като талпа. Последното, което видях преди да се събудя бяха плочките на банята, на сантиметри от лицето ми.

Събудих се, стреснах се, сърцето ми искаше да изхвръкне. Огледах се в полутъмната стая и се зачудих, в ада ли съм или в рая. Минаха 1-2 минути и се усетих, че е било само сън. Станах и проверих дали от бойлера ми не висят все пак някакви кабели. Не, както и знам, но толкова реалистично беше всичко. Дори и сега си спомням целия сън с големи подробности.

Честно казано, написах Ви този имейл, надявайки се да ми дадете Вашето мнение. Има ли този сън някакво значение, може ли да се тълкува някак или е просто сън?

Ето и моят отговор:

Здравей Ина,

Нека ти разкажа една история, която прочетох наскоро в една книга посветена на паранормалното. Една жена сънувала веднъж, че е на реката с малкото си дете, за да пере. Видяла, че е забравила сапуна и се върнала да го вземе. Когато отново дошла на реката, детето се било удавило в съня ѝ.

След време отишла наистина да пере на реката с детето си. Видяла, че е забравила сапуна и тъкмо тръгвала за къщата си, за да го вземе, когато се сетила за съня си. Затова взела детето със себе си. Нищо не станало. Не е ясно, ако беше оставала детето само на брега, дали то нямаше да се удави и съня да се окаже пророчески.

Най- вероятно твоят сън не е пророчески, те са рядкост. Все пак като влизаш в бани и подобни мокри помещения, се оглеждай за висящи кабели. Това е моят съвет :)

*************************

Случка от април:

Вчера към 00:00 като си бях легнал още не бях заспал, започнаха да се чуват много странни и силни звуци от небето.От началото си помислих че идва от тировете на магистралата или че минава влак,но като започнаха няколко вида звуци излязох на терасата и се чуваха сякаш от небето.Не можех да ги оприлича на никой друг звук който съм чувал до сега.Това продължи около 10-15 секунди след като излязох на терасата. Звуците се чуваха с различни амплитуди и единия приличаше на някакво говорене и накрая се чу боботещ басов звук който развибрира прозорците.Като влязох в стаята екрана на компютъра светеше в бяло и веднага изгасна като го забелязах,а беше изключен.Обзе ме голямо чувство на безпокойство и трудно заспах.

*************************

А това видео ми бе пратено на имейл и аз веднага го качих в YouTube канала на Мистерика. Заснето е на охранителна камера в град Луковит на 24.7.2016 около 23 ч.



*************************

История от август:

Това, което преживях аз ("преживях" е твърде силна дума, но все пак) се случи преди около 2 седмици. Прибрах се от работа и първото ми желание беше да мина през банята, тъй като трябваше да излизам после. Оказа се обаче, че не съм пуснал бойлера и нямаше топла вода. Отидох в кухнята, пуснах си телефона да се зарежда, оставих го върху масата и реших да си отпочина на дивана. Тъй като зарядното не беше толкова дълго и не стигаше до дивана не можеш да ползвам телефона си, затова реших да погледам телевизия докато се стопли вода. Превключих доста канали и накрая се спрях на сериалите по TLS.

Прибрах се около 15:50, а уговорката за излизаме ми беше в 17:00. В периода от 16:00 до 16:10 започна да вали, започнаха леки гръмотевици и постепенно започна порой, който се превърна в буря. След като светкавиците и гръмотевиците се усилиха, реших да изключа по-важните електроуреди от мрежата. Отидох да изключа и бойлера. Имаше достатъчно топла вода, така че тръгнах към спалнята да си взема хавлията. Тъкмо влизах в спалнята, когато една светкавица озари цялата стая, при което много рязко ме заболя главата. Няколко секунди след светкавица последва и много силна гръмотевица. Взех си хавлията и при влизането ми обратно в банята се сетих, че съм забравил да изключа телефона, който беше в кухнята. Отидох и го дръпнах от контакта възможно най-бързо, тъй като часа беше към 16:30, а аз още не си бях взел душ. Телевизора също не го бях изключил тъй като се намира над хладилника, а контакта към който е свързан е зад хладилника, също така беше стар модел и дори да беше изгорял при бурята, загубата нямаше да е голяма. Картината беше на линии, сигурно бурята беше повредила сигнала на кабелната.

Загледах се и между линиите имаше хора, които бяха облечени с качулки и сякаш изнасяха ритуал. Картината постепенно започна да се оправя, а навън бурята продължаваше. След като стана почти ясна, видях, че качулките бяха някакъв цвят между лилаво и синьо. Говореха на някакъв странен език (не беше английски със сигурност, нито пък френски. Въпреки, че съм учил немски само 3 години, не ми звучеше и като немски. Имаше прилики с японски или може би китайски, но най-много ми звучеше като от сайт "type to speech", където като напишеш безсмислена последица от букви и цифри, започва да говори много странно.) Бяха се наредили в нещо като кръг, а лицата им почти не се виждаха. Забелях, че очите им бяха доста светли, дори зелени и имаха линии по лицето (някой само, не всички), които сякаш светеха в бял цвят. Нямаше лого на програмата. Стана ми някак си зловещо при факта, че се пусна канал, по който дават за ритуал, който сякаш е от някоя секта, навън има страхотна буря, а аз съм сам в нас. Взех дистанционното и се опитах да изключи телевизора обаче не стана. Пробвах се да пусна на друг канал, не стана. Да намаля звука, отново не стана. Може би трябваше да опитам от контакта, но не ми се местеше хладилника. Реших да го снимам с телефона. Взех го от масата. При натискането на бутона за отключване телефона не реагира. Изключих и опитах да го включа обаче не стана. Ядосах се, защото помислих, че му е станало нещо заради бурята. Загледах се в телевизора още малко, обаче времето напредваше и реших, че е време да си взема душ, като оставих телевизора да работи. Главата ме болеше почти през цялото време докато си взимах душ и изведнъж внезапно спря. Излизайки от банята видях, че бурята беше свършила. Отидох в кухнята веднага, а телевизорът си беше на TLS и предаването, което бях гледал преди това свършваше. Седях в неведение и гледах телевизора, когато телефонът ми внезапно звънна. Часът беше към 17:00, а аз закъснявах. След като проведох разговор по телефон, който си мислих, че вече не работи, го разгледах и всички си работеше както трябва, че дори имаше към 50% батерия.

Разказах на мой приятел за случилото се, въпреки че му се стори странно и май не ми повярва ми обясни, че буриите може да предизвикват някакви смущения. А най-интересното беше, че в прогнозата дори не пишеше, че ще вали, а да не говорим за силна буря.

*************************

И най-любимия ми случай:

Следващата история се е разиграла на 8 декември вечерта. Читателката не е студентка, за да си помислим, че е прекалила с алкохола при празнуването на студентския празник. Гарантирам, че е сериозен човек, на който може да се има доверие.

Когато се прибирах видях няколко много малки звезди сбутани на едно място, но не можах да разбера оформят ли нещо или не, нямаха разстоянието, което имат звездите или съзвездията по принцип, не се движеха и си бяха сякаш нормални, като изключим че бяха малки и на куп. Странно е това, което стана след като ги видях тия звезди.

Г.Б.: Имаше ли загуба на време?

Не знам за време, ама видях една малка сова да виси на една жица. Отидох аз под жицата да я видя по-хубаво, беше от тези, които се водят забулени ако не се лъжа, въпреки че не видях кафяво, а само бяло. Та гледаме се известно време с тая сова и тя взе, че литна. Проследих я с поглед и както литна няма и секунда и изчезна, не я знам къде изчезна тая сова - няма къде да се скрие, пък и аз я наблюдавах постоянно. Ако беше завила на някъде, щях да забележа, а тя само в права посока летеше.

Г.Б.: Може просто да се е изгубила в мрака.

Не бе много тъмно, а имаше и лампа, за времето не знам точно, някъде към 20:40.

Г.Б.: Иначе совите и бухалите в уфологията често се свързват с извънземните.

Рисунка на звездите - нещо между тези трите, не мога да си спомня точно:



Г.Б.: не, това не са обикновени звезди. Няма място на нощното небе където да са толкова нагъсто, поне не може да се види такова скупчване с невъоръжено око.

Г.Б.: как спа? Имаше ли странни сънища? В смисъл по-странни от обикновено? (това е въпрос, който зададох на следващия ден, защото читателката от много време е преследвана от ужасяващи кошмари.)

Да, може да се каже. Котката ми, която почита преди 4-5 години беше в съня и някакъв човек, който никога не съм виждала, но в съня майка ми твърдеше, че бил някакъв близък братовчед, дори снимка имаше и истории с него (рядко се случва сънищата ми да са чак толкова детайлни). Котката в последствие се оказа нещо като клонинг на моята, бил направен да го замести.

Коментар Г.Б.: В следващите дни сънищата на читателката продължават да са странни. Старите кошмари, в които сякаш нещо демонично се е вселило, са изчезнали, заменени от странните съновидения. Дали това има нещо общо със светлините и совата? Друго, което се сетих да я питам - дали не се е чувало тихо жужене, тогава може би щяхме на намерим обяснение - "звездите" са били просто светлини на дрон. Читателката обаче каза, че не само, че не се е чувало жужене, ами даже било необичайно тихо, дори кучетата в селото не лаели. И така - дали демоните, които бяха обсебили сънищата ѝ, сега са прогонени и заменени от извънземните? Това последното разбира се го казвам за драматичен ефект, надявам се никакви демони или извънземни да не преследват тази читателка.

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Досиета 2016: метеори




Досиета 2016: небесни феномени и странни звуци




Досиета 2016: екстремно време

2 коментара:

  1. Читателските истории винаги са правили всяка теория, независимо на саква тема, реалистична. Харесват ми бюлетините с тях.

    ОтговорИзтриване
  2. Дали е възможно да е видяла част от млечния път, а другите неща да са само съвпадения?

    ОтговорИзтриване