01 януари 2017

Първа подборка с читателски истории

Добре дошли, сайтът е "Мистерика", часът - три и половина след полунощ на новата 2017-та година. Приключението продължава. Ето първата подборка на читателски истории - получих ги през декември.

*************************

Преместихме се в нова квартира и кошмарът започна. Първо беше безобидно, чуваха се стъпки, странни шумове в стаята, събуждахме се през нощта и всички лампи бяха светнати, имаше студен полъх в стаята и т.н. Но онзи ден стана брутално, приятелката ми беше събудена от черна сянка, която я души. Много сме уплашени, не можем да спим, дори поканихме приятели да спят в квартирата и те също чуха стъпките и шумовете.

Г.Б.: къде се случва това?

В Пловдив. Май трябва да се изнесем по най-бързия начин.

Г.Б.: да, това е най-добрият съвет, който мога да ви дам - да се преместите, не си струват ядовете. Наемът нормален ли е или по-нисък от обичайното?

Ами говорихме с хазайката, каза че ние сме първите които живеят там, сградата е нова. Сравнително нормален е, може би малко по-нисък за центъра на Пловдив, не сме много наясно.

Г.Б.: хм, това е странно - нова сграда.

***

Коментар Г.Б.: Много хора са ме питали през годините как да се отърват от дух или полтъргайст. За жалост сигурен съвет не мога да дам, ако беше лесно, паранормалните явления щяха да бъдат признати от науката. Горният разговор завърши като дадох тези два линка на хората, не знам дали описаното помага, но не пречи да пробват:

Ритуали за пречистване на дома и изгонване на злите духове

Как да прогоним дух

*************************

Следващата история се е разиграла на 8 декември вечерта. Читателката не е студентка, за да си помислим, че е прекалила с алкохола при празнуването на студентския празник. Гарантирам, че е сериозен човек, на който може да се има доверие.

Когато се прибирах видях няколко много малки звезди сбутани на едно място, но не можах да разбера оформят ли нещо или не, нямаха разстоянието, което имат звездите или съзвездията по принцип, не се движеха и си бяха сякаш нормални, като изключим че бяха малки и на куп. Странно е това, което стана след като ги видях тия звезди.

Г.Б.: Имаше ли загуба на време?

Не знам за време, ама видях една малка сова да виси на една жица. Отидох аз под жицата да я видя по-хубаво, беше от тези, които се водят забулени ако не се лъжа, въпреки че не видях кафяво, а само бяло. Та гледаме се известно време с тая сова и тя взе, че литна. Проследих я с поглед и както литна няма и секунда и изчезна, не я знам къде изчезна тая сова - няма къде да се скрие, пък и аз я наблюдавах постоянно. Ако беше завила на някъде, щях да забележа, а тя само в права посока летеше.

Г.Б.: Може просто да се е изгубила в мрака.

Не бе много тъмно, а имаше и лампа, за времето не знам точно, някъде към 20:40.

Г.Б.: Иначе совите и бухалите в уфологията често се свързват с извънземните.

Рисунка на звездите - нещо между тези трите, не мога да си спомня точно:



Г.Б.: не, това не са обикновени звезди. Няма място на нощното небе където да са толкова нагъсто, поне не може да се види такова скупчване с невъоръжено око.

Г.Б.: как спа? Имаше ли странни сънища? В смисъл по-странни от обикновено? (това е въпрос, който зададох на следващия ден, защото читателката от много време е преследвана от ужасяващи кошмари.)

Да, може да се каже. Котката ми, която почита преди 4-5 години беше в съня и някакъв човек, който никога не съм виждала, но в съня майка ми твърдеше, че бил някакъв близък братовчед, дори снимка имаше и истории с него (рядко се случва сънищата ми да са чак толкова детайлни). Котката в последствие се оказа нещо като клонинг на моята, бил направен да го замести.

Коментар Г.Б.: В следващите дни сънищата на читателката продължават да са странни. Старите кошмари, в които сякаш нещо демонично се е вселило, са изчезнали, заменени от странните съновидения. Дали това има нещо общо със светлините и совата? Друго, което се сетих да я питам - дали не се е чувало тихо жужене, тогава може би щяхме на намерим обяснение - "звездите" са били просто светлини на дрон. Читателката обаче каза, че не само, че не се е чувало жужене, ами даже било необичайно тихо, дори кучетата в селото не лаели. И така - дали демоните, които бяха обсебили сънищата ѝ, сега са прогонени и заменени от извънземните? Това последното разбира се го казвам за драматичен ефект, надявам се никакви демони или извънземни да не преследват тази читателка.

*************************

Коментар към историите като цяло: Интересното е, че и двете случки описват неща станали през самия месец. Обикновено историите, които ми пращат читатели, са се случили преди години - разказват ми ги сега, защото едва сега са открили сайта или едва сега са се престрашили да ми пишат. А вие имахте ли някакви странни преживявания през изминалия месец декември? Мислите ли, че всичко е случайно или има повишение на паранормалната активност в последно време?

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Допълнение към историята за ФБ + планове за бъдещето




Огън по коледни пости




Пропуснати читателски истории?

5 коментара:

  1. Историята със совата е интересна - прилича на НЛО преживяване, което е замаскирано в посмените ти като преживяване със сова. Спомняш ли си да изпитваш някаква емоция докато гледаш совата?

    Ако ти се гледа филм със сюжет като преживяното от теб - пробвай "Четвъртият вид" - от 2009 с Мила Йовович.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз искам да кажа за първата история. Последно тези хора ми казаха, извикали Рейки мастер (учител) и той прочистил дома им. От тогава са нямали проблеми.

    ОтговорИзтриване
  3. Наистина интересна бе историята за звездите . Не знам дали е възможно да се доведе до това , че демони си играят със звездите и не знам дали в някоя религия има нещо такова за улесняване на отговора на въпроса- какво е това ? Естествено бих заложил , че е прекалила с алкохола , но прочетох цялата статия и пише , че не се е напила ... Доста интересна тема . Но уви !Аз не мога да си обясня нещо такова ...

    ОтговорИзтриване
  4. Здравейте и Честита Нова година на всички!
    Аз съм тук да ви кажа че аз съм индивид и че аз предоставят заеми на всяко лице, желаещо да финансова помощ. Това е заем между отделни с прости условия и специфични за този факт някои разпоредби са направени за правилното провеждане на процедурата. Моят лихвен процент през времетраенето на заема е 3 % и погасяването се извършва на месечна база, ако всеки път, когато са заинтересовани, свържете се с мен чрез имейл: geogialuiza@gmail.com
    Благодаря ви и най-добри пожелания за всички.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, че смяташ блога ми за достатъчно популярен, че да публикуваш рекламата си тук, но по принцип не смятам това за удачно и повече няма да допускам такива обявления. Има достатъчно сайтове за обяви.

      Изтриване