22 декември 2016

Пропуснати читателски истории?

Както обявих на 1 декември, започвам разчистване на скайп акаунта на "Мистерика". За някои от абонатите не мога да се сетя кои са и затова проверявам какво сме си говорили, добре че скайп пази съобщенията доста назад. Така попаднах на две истории разказани ми от един човек преди една година - през лятото на 2015. Бях забравил този разговор и затова реших да видя кога съм публикувал случаите в блога. Изглежда никога! Поне аз не успях да ги намеря. В "Мистерика" има близо 3000 материала и пълна проверка би отнело много време. Все пак мисля, че тези истории наистина никога досега не съм ги публикувал, не мога да се сетя защо съм ги пропуснал. Поправете ме, ако греша и това ви е познато.

Имах навика да играя комар тогава и бях спечелил много пари, беше след полунощ някъде, към 2:00 часа. Срещнах по пътя си към квартирата доста едро голямо куче с кървави червени очи.

Г.Б.: Коя година бе това?

2013. И ме следеше до вкъщи. Без нито звук, нито емоция, просто ме следеше. През деня нямаше такова куче на другия и по-другия ден. И така в продължение на половин година, когото аз се прибирах сам към квартирата, то винаги ме чакаше в тъмното!!!!

Г.Б.: Някога да си носил храна, за да пробваш да му дадеш?

Да

Г.Б.: И то ядеше ли?

Не !!! Побиваха ме тръпки от това куче

Г.Б.: Какво стана после? Кога спря да се появява?

Когато се преместих да работя в друг град ....

Г.Б.: Ок, ако се появи отново и в другия град, това ще е МЕГА странно.

Следващият случай е когото се преместих в друг провинциален град, тогава годината беше 2014. Лятото работех земеделие и оставах на смяна за пазач. Нощна смяна с един колега се сменяхме през вечер. Фургонът ни беше стар, руски военен. Всяка вечер леглото се тресеше, чуваха се стъпки на покрива, а от вън човешка въздишка. И после колегата ми сподели че имал същите преживявания в този фургон и дори беше се оттеглил.

1 коментар:

  1. Въвеждай малко повече , но сега ще разкажа една история.Преди около месец бях на гости на роднини в чужбина и легнах да спя в хола.Събудих се в около 3 през нощта и чух телефона да звъни(домашен телефон)вдигнах го и никой не отговори.След това си легнах отново и чувах странни шумове цяла нощ.На другият ден в около 22:00ч. Някой звънна на звънеца отдолу и братовчедка ми слезе да види кой звъни и се оказа ,че няма никой даже на улицата.Според мен това може да има общо с това, че къщата е на над 120години

    ОтговорИзтриване