01 декември 2016

Допълнение към историята за ФБ + планове за бъдещето

Миналият месец публикувах една странна история от Разград, за човек следящ други хора:

История от България свързана с Фейсбук + друга история

В последствие, читателката, на която се бе случило това, се сети за нещо което може и да има, може и да няма връзка. Ето какво ми доразказа.


Май по-миналата година бях на сбора в Гецово и съвсем случайно мернах човек, който ми заприлича на него. А тогава нито съм говорила с някой за това, нито съм си мислела за него, за да кажем, че съм се повлияла от нещо и съм се припознала. Нали знаеш как по филмите има сцени на актьори, които стоят в една тълпа от хора, хората си вървят, а той стои. Такава беше моята ситуация, в момента, в който се обърнах да намеря някой от приятелите ми, вече го нямаше. Може би съм се припознала, привидяло ми се е, знам ли.


Повече не го видях цяла вечер, къде ли не обикаляхме с приятелите ми, не видяхме никой.

Георги Бончев: ако това е наистина той, мислиш ли че е случайно, че е бил на събора?

Може би. Не съм срещала такъв човек никога в Гецово, а няма много млади хора тук, почти не останаха, познаваме се, би трябвало да го знам.

Досега си мислих, че профилната снимка на този човек не е неговата, взел я е от някъде, но след като читателката ми разказа това, вече не мога да съм сигурен. Все пак няма да бързам да я публикувам тук или да давам линк към профила на човека във Фейсбук. Ако искате, пишете ми в скайп и там ще ви я покажа.

Междувременно на 27.11, неделя, на същата читателка се е случило още нещо много странно:

Както си стоя и телефона ми звъни,непознат номер от друга държава,Турция (проверих кода в интернет) съответно затворих,знам ли може да е на роуминг пък и не знам кой е,после ми звъни друг номер,от друга държава-Полша май беше и така за 30 минути ми звъняха от Турция,Полша,Германия,Словакия,Великобритания май та дори и от Нидерландия. И изведнъж всичко спря. Дори и един скрит номер звъня ама не вдигнах. Писах на единия смс и той ми върна нещо на турски което гугъл не го преведе точно. Който е писал смс не го е писал правилно,преводача ми подсказа, означава "вдигни".

Това последното значи, че не е бъг в системата, някой нарочно я е търсил...но защо от толкова много държави.

***************************

А като заговорихме за скайп, мисля да направя малко прочистване на абонатите там. Извинявам се предварително, ако ще изтрия някого, който е редовен читател, но просто не ми е писал от дълго време. През годините съм си писал в скайп, по имейл, във ФБ или в чата на блога с изключително много хора и за жалост не мога да помня всичките. Понякога се получава сконфузна ситуация - някой ми пише и очаква да го помня, защото сме си писали преди време. Не очакват да се държа резервирано и да не си спомням за какво сме говорили. Съжалявам за това, моля да проявите разбиране. Просто ми припомнете кога и за какво сме си писали.

Като говоря за разчистване на абонати, има хора, с които сме си разменили "приятелства", но не са ми писали нито веднъж, дори и не отговарят, когато аз съм им писал "здравей". Винаги съм се чудил защо ли ме добавят? Имам една теория, че може би така някой се опитва да ме следи, примерно вижда кога съм онлайн (което би трябвало да значи, че съм си у нас) и кога не съм на линия (което би трябвало да значи, че съм излязъл навън). Дали е така? Вярно е, че имам много "зложелатели", които искрено мразят "Мистерика", но никога не съм ги смятал за толкова умни да се сетят, че скайп става за следене. За всеки случай ще разкарам такива хора, с които никога не съм си писал, както се казва:



***************************

Имам планове и за необичайна поредица през януари 2017 (вероятно ще се появи през втората половина на месеца). Тя може да е в по-малкия блог "Мистерика Дейли", но може и да е в главния блог. Ще е обзор на всичко, което привлече погледа ми през изминалата гадна 2016-та година (на вас поне беше ли ви добра годината?). Няма да е изцяло за мистерии, ще разгледам много разнородни теми. Ако не обичате политика, прескочете статиите от поредицата.

Ето идеи за това, за което мисля да пиша, може да добавя и още теми, а някои от изброените може да отпаднат, не знам и в какъв ред ще публикувам статиите:

НЛО
Странни съвпадения
Читателски истории
Експерименти и проучвания
Космос
Бедствия
Военни конфликти
Геополитика
Конспирации
Интернет и Тъмна мрежа
Хакове
Игри
Предсказания
Футуризъм
Небесни феномени и звуци
Животни
Филми
Криптиди
Изчезвания
Паранормални същества
Крими
Зловещо
....

Имате ли предложения?

ПОДОБНИ СТАТИИ:





История от България свързана с Фейсбук + друга история

3 коментара:

  1. Защо не добавиш поредица за изоставени или обладан и лудници☺
    :)

    ОтговорИзтриване
  2. На мен лично повече ми харесват историйте от България ще се радвам ако има повече теми през 2017

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, българските истории са много интересни, но не зависи само от мен да има повече. Надявам се нови читатели да открият блога и да пратят своите случки.

      Изтриване