01 октомври 2016

Разследване на стара читателска история + нова история

Миналият месец, в подборката от 1-ви септември публикувах видеото от нашето посещение на изоставената детска градина в Стара Загора. Това не беше единственото, което свърших в града. През 2013-та публикувах тази история:


В нея се казва, че обектът е видян между дърветата. Един скептично настроен читател обаче беше решил упорито да обори този случай и без да е бил там твърдеше в коментарите си под статията, че светлината е била между клоните на дърветата и те като са се мърдали от вятъра, са създавали усещането, че обектът се движи. Е, аз имам сравнително добра памет и не забравих целия този случай, както и читателските коментари.

Сега, при посещението ми в Стара Загора, лично отидох на мястото където е наблюдавано някога НЛО и то късно вечерта. 100 процента потвърждавам, че между дърветата има голям открит отрязък от нощното небе, през който могат да се наблюдават звездите без да бъдат запречвани от клони. Странната светлина е била именно в това парче открито небе, а не между клоните. Ето и снимка, която дори е малко зловеща, отново се виждат звезди:


А вие разчитайте, че докато имам възможност ще продължавам да правя проучвания и експерименти. Надявам се посещенията на место да са все по-чести.

******************

Малка история изпратена ми по скайп:

Преди два месеца ходихме в Странджа с баща ми и негови приятели. Бях очарована от красивата природа и чистия въздух. Вечерта,когато се върнахме,баща ми отиде да купи риба,а аз бях поседнала на една люлка(малко смешна гледка бях,на 16 години съм,а наоколо 4–5 годишни). По едно време, преди баща ми да ме извика, се опитах  да стана от люлката (беше от тези за двама), но тя не можа да спре, въпреки опитите ми. Тогава изпънах ръцете си силно напред, но останах в седящо положение. Нямаше и една минута и люлката, която се люлееше доста силно, изведнъж спря.Свалих си ръцете и усетих силно напрежение,но и някаква обърканост. Отидох до баща ми,който вече беше платил и отидохме до стаята ни.Не мога да си обясня как се случи,аз нямам каквито и да е проблеми.после четох, че в Странджа наистина хора са усещали странна енергия.

ПОДОБНИ СТАТИИ:




НЛО монументи в Европа




Последна обща подборка на читателски истории




Читател и неговата читателска история

Няма коментари:

Публикуване на коментар