01 септември 2016

Посещение в изоставена детска градина + нови читателски истории

След малко неочакваната, а може би напълно закономерна пауза (линкове към "драмата" в края на тази статия), Мистерика се завръща с две читателски истории. Освен това използвах почивката да посетя едно леко зловещо място в един интересен български град. Добре дошли отново в приключението "Мистерика"! Очакват ни интересни неща в бъдеще!

***************************

Това, което преживях аз ("преживях" е твърде силна дума, но все пак) се случи преди около 2 седмици. Прибрах се от работа и първото ми желание беше да мина през банята, тъй като трябваше да излизам после. Оказа се обаче, че не съм пуснал бойлера и нямаше топла вода. Отидох в кухнята, пуснах си телефона да се зарежда, оставих го върху масата и реших да си отпочина на дивана. Тъй като зарядното не беше толкова дълго и не стигаше до дивана не можеш да ползвам телефона си, затова реших да погледам телевизия докато се стопли вода. Превключих доста канали и накрая се спрях на сериалите по TLS.

Прибрах се около 15:50, а уговорката за излизаме ми беше в 17:00. В периода от 16:00 до 16:10 започна да вали, започнаха леки гръмотевици и постепенно започна порой, който се превърна в буря. След като светкавиците и гръмотевиците се усилиха, реших да изключа по-важните електроуреди от мрежата. Отидох да изключа и бойлера. Имаше достатъчно топла вода, така че тръгнах към спалнята да си взема хавлията. Тъкмо влизах в спалнята, когато една светкавица озари цялата стая, при което много рязко ме заболя главата. Няколко секунди след светкавица последва и много силна гръмотевица. Взех си хавлията и при влизането ми обратно в банята се сетих, че съм забравил да изключа телефона, който беше в кухнята. Отидох и го дръпнах от контакта възможно най-бързо, тъй като часа беше към 16:30, а аз още не си бях взел душ. Телевизора също не го бях изключил тъй като се намира над хладилника, а контакта към който е свързан е зад хладилника, също така беше стар модел и дори да беше изгорял при бурята, загубата нямаше да е голяма. Картината беше на линии, сигурно бурята беше повредила сигнала на кабелната.

Загледах се и между линиите имаше хора, които бяха облечени с качулки и сякаш изнасяха ритуал. Картината постепенно започна да се оправя, а навън бурята продължаваше. След като стана почти ясна, видях, че качулките бяха някакъв цвят между лилаво и синьо. Говореха на някакъв странен език (не беше английски със сигурност, нито пък френски. Въпреки, че съм учил немски само 3 години, не ми звучеше и като немски. Имаше прилики с японски или може би китайски, но най-много ми звучеше като от сайт "type to speech", където като напишеш безсмислена последица от букви и цифри, започва да говори много странно.) Бяха се наредили в нещо като кръг, а лицата им почти не се виждаха. Забелях, че очите им бяха доста светли, дори зелени и имаха линии по лицето (някой само, не всички), които сякаш светеха в бял цвят. Нямаше лого на програмата. Стана ми някак си зловещо при факта, че се пусна канал, по който дават за ритуал, който сякаш е от някоя секта, навън има страхотна буря, а аз съм сам в нас. Взех дистанционното и се опитах да изключи телевизора обаче не стана. Пробвах се да пусна на друг канал, не стана. Да намаля звука, отново не стана. Може би трябваше да опитам от контакта, но не ми се местеше хладилника. Реших да го снимам с телефона. Взех го от масата. При натискането на бутона за отключване телефона не реагира. Изключих и опитах да го включа обаче не стана. Ядосах се, защото помислих, че му е станало нещо заради бурята. Загледах се в телевизора още малко, обаче времето напредваше и реших, че е време да си взема душ, като оставих телевизора да работи. Главата ме болеше почти през цялото време докато си взимах душ и изведнъж внезапно спря. Излизайки от банята видях, че бурята беше свършила. Отидох в кухнята веднага, а телевизорът си беше на TLS и предаването, което бях гледал преди това свършваше. Седях в неведение и гледах телевизора, когато телефонът ми внезапно звънна. Часът беше към 17:00, а аз закъснявах. След като проведох разговор по телефон, който си мислих, че вече не работи, го разгледах и всички си работеше както трябва, че дори имаше към 50% батерия.

Разказах на мой приятел за случилото се, въпреки че му се стори странно и май не ми повярва ми обясни, че буриите може да предизвикват някакви смущения. А най-интересното беше, че в прогнозата дори не пишеше, че ще вали, а да не говорим за силна буря.

***************************

Нашите се разделиха след което се преместихме с майка ми в една къща (на квартира) . Хората са питали в началото майка ми дали е имала проблеми, тя им отговорила "не" и попитала "защо". Оказало се, че преди време една жена се е самоубила като отишла по-нагоре към гората, но близо до къщата (забележка от Г.Б.: начинът по който е умряла е доста брутален и ще го спестя).

Та ...майка ми била сама една нощ и валяло дъжд. Чула много силни стъпки от покрива сякаш някой удря с нещо желязно, мъчи се да разруши къщата. Друг път видяла скелет как седи до леглото ѝ. Към края на месеца се случват тези неща - обикновено в събота и неделя, когато самоубийцата починала. Аз съм чувала как мърда бравата на вратата и как някой се разхожда в къщата. Тропа, пипа някой вещи. Взима нещо и го слага на друго място.

Един човек преди време разказал , че когато легнал една нощ в палатка близо до мястото където е умряла жената, нещо не го е оставило да заспи, мърдало палатката и женски глас викал. Той излязъл, за да види какво става и видял онази жена седнала върху палатката му.

***************************

В периода 19-21 август посетих град Стара Загора. Там определено има какво да се види - от парка Аязмото през някои разчупени заведения до историческия музей в града. Това обаче, което бе основната ми цел, бе една изоставена детска градина, която се намира насред гората и хълмовете и то сравнително далеч от града.

За това място е писано и в други сайтове, примерно споменава се тук:

Разходка от Стара Загора до Борилово

Ето какво ние видяхме:



ПОДОБНИ СТАТИИ:




Това ли е краят на МИСТЕРИКА? Или това е временна почивка?




Все пак Мистерика ще продължи да съществува!




Подборка с читателски истории (Юли 2016)

1 коментар: