02 септември 2016

Още една история с дракон

На 26 юли 2016 публикувах тази статия:


Тя се появи в американския блог Phantom and Monsters и след публикуването ѝ и друг американец е решил да разкаже подобно свое преживяване. Този път не става въпрос за скорошно наблюдение, а за случай от детството.

******************

Беше преди обяд и бе пролет. Шляех се с колелото си в местния парк с бейзболно игрище (Бейзболното игрище "Нотингам" в Хамилтън, Ню Джърси). Нямаше насрочени срещи за този ден, така че бях сам, поне до колкото можех да преценя.

Има езеро в гористата част на парка, което често посещавах, когато ми бе скучно и си търсех други деца да си играя с тях. На половината път до там, докато гледах към небето, аз видях самолет да идва от юг. На близо има малко летище от което понякога излитаха готини би-плани. Моят любим ми беше един в стил "Червения барон" и аз първоначално си помислих, че виждам именно него заради цвета.

Спрях се да го погледам и започнах да махам с ръка, както обикновено правят децата. Тогава "самолетът" махна еднократно с крила и аз осъзнах, че това е нещо съвсем друго.

Това бе дракон, нямах никакво съмнение в детското си съзнание. Бе тъмночервен на цвят и можех да видя проблясъците на слънцето по люспите му. Излишно е да казвам, че ръката ми замръзна и спрях да махам. Бях като вцепенен, малко уплашен и много, много развълнуван.

Бе огромен, с почти същия размер като би-планите. Не издаваше никакъв звук докато прелетя над мен реейки се. Бе класически "европейски" дракон, но с малко по-различни пропорции.

Когато бе точно над мен, почувствах силна топлина. По онова време реших, че това е от огнения му дъх. Бях крайно развълнуван и се огледах отривисто наоколо за някой друг човек наоколо. Нямаше никой обаче.

Преди да изчезне над дърветата на север, драконът махна още веднъж с крилата си.

Подкарах бясно с колелото си из парка, за да намеря още някой, който също да е видял летящото създание. Нямаше никой, все още бе рано и повечето хора бяха по домовете си.

Прибрах се, но не казах на родителите ми за видяното, осъзнах, че няма да ми повярват. Единствено казах на по-голяма ми сестра, но тя предположи, че трябва да съм видял издокаран самолет или планер.

Източник

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Върколак в Западна Вирджиния, САЩ




Скорошна среща с рептил




Скорошно наблюдение на дракон

1 коментар:

  1. Радвам се, че се завърна. Скучно беше без любимия ми сайт :)

    ОтговорИзтриване