01 август 2016

Все пак Мистерика ще продължи да съществува!

Вчера си мислех, че с блога е свършено и дори писах следното в прощалната статия:

Нима като се върна след две седмици, след месец, след неопределено време, нещата ще са се променили? Или нима ще съм успял да се презаредя с толкова много нова положителна енергия, че да мога нови седем години да преплувам през бурните вълни на океана съставен от путинисти, хейтъри, крайни отрицатели, крайни вярващи или просто най-обикновени откачалки?

По-далеч от истината едва ли съм можел да бъда. Не ми трябваше месец, нито дори две седмици, за да придобия желание отново да продължа напред. Достатъчни ми бяла точно цифром и словом 5 (пет) минути.

Това благодарение и на този хубавец (снимката не е неговата, освен ако не е служил в руската армия по време на парада в Москва по случай седемдесет годишнината от победата във ВСВ, нещо в което дълбоко се съмнявам):


Въпросният Боби Янев, още в 4:01 сутринта бе наспамил папката с лични съобщения на Мистерика в ФБ. Така де, на кой му трябва личен живот, на кой му трябва да спи. Истинският путинист е на своя пост и неотлъчно следи кой какво пише.

Мисля, че това е същият, който ми писа преди време на имейл и чиито брътвежи съм описал в тази статия:


Въпреки разпореждането му "постни го това в блога си" (путинистите са свикнали да раздават заповеди като старшини в казарма), аз ще подбера само "най-добрите избрани моменти" от настоящите му писания.

"Русия е прекрасна страна и върви към това да стане световна сила ! Това не се харесва на вас щатските слуги"

"ФАЩ които са хем фашистки и хем фалирали ... и не могат да си погасят дълга"

"типично изказване на прост соросоид"

"как тъпите американци никога не са кацали на Луната САЩ много се притесняват от това Китай или Русия да не стъпят на Луната ... за да не се разкрие една лъжа .."

"Сорос спря парите а ?"

Е, как да спра да пиша след такива слова? Нали животът на Боби ще се обезсмисли още повече, кой сега ще дебне по цяла нощ, на кой ще праща в писмена форма прозренията си? Благодаря, Янев, едва ли си очаквал точно това, но е факт, ти спомогна твоят "любим" блог да продължава да съществува, имаш талант да постигаш обратен ефект.

Иначе малко по-сериозно. Имам приятели и познати русофили, които четат този мой блог. С други читатели русофили съм говорил по Интернет и дори съм се срещал на живо. Не са лоши хора, затова ги моля - замислете се. На Боби Янев ли искате да приличате или на хора самостоятелно мислещи и разсъждаващи? Ще повторя същото, което писах и вчера - това да си русофил не е лошо, Русия е една прекрасна страна. Лошо е сляпо да вярваш на всяка теза спускана от пропагандната машина и повтаряна от хилядите папагали в мрежата.

**********************************

Така, както казах блогът ще продължи да съществува, макар че няма веднага да почнат да излизат статии отново. Все пак до скоро се бях настроил, че това е краят и нямам нито една подготвена статия. Попаднаха ми няколко добри материала и ги добавих към личния си архив, но ще ми трябва известно време да ги преведа. Пък и ще пробвам наистина да си почина от всичко, защото както казах в "прощалната" статия, догодина може и да нямаме възможност да си починем през лятото, дори и да искаме...

Давам си срок най-късно до 1-ви септември да съм се разписал отново, дано не ми хареса твърде много да мързелувам и да удължа почивката :)

Коментарите ще бъдат отново активирани по някое време. Ще помисля в какъв вариант. Досега съм пробвал да са изцяло разрешени, изцяло забранени, или разрешени само за регистрирани потребители. Може би сега ще пробвам с модерирани коментари.

Чатът също ще бъде отново активиран по някое време, ще помисля и за него какво е най-добро.

През вчерашният ден ми писаха много хора във ФБ, скайп и на мейла. Знаех, че ще има читатели, които ще ме помолят да не приключвам с блога, но броят им наистина ме изненада. Благодаря ви! Писаха ми дори хора, от които не съм очаквал подкрепа или които преди никога не са ми писали. Боби с неговите глупости обаче бе първият, той ме ядоса рано-рано и както се вижда - добре направи.

Радвам се, че има хора, които харесват Мистерика точно като място различно от стандартните български "паранормални" сайтове, като място за споделяне на читателски истории, и най-важното - като място подтикващо да мислим критично и самостоятелно.

13 коментара:

  1. Унижаваш русофилите. Освен това на никой не му пука за преживяванията ти в интернет. Дай да ти сложим бан!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Изопщо не унижава русофилите, а само споменава за държанието им и предполагам че и ти си от тях. Също имам да ти кажа че аз харесвам историите му, а също и други хора. Нямам нищо против русофилите, но не виждам смисъл в сайт за мистерии и легенди да спорите за политика. Мисля че съм права, но всеки си има право на мнение, което обаче не трябва да изразяват там, където никой не ги пита и не се интересува ;)

      Изтриване
  2. До разните болнимозъци и така наричащите се хейтъри няма да постигнете целта си да не съществува сайта щом е оцелял толкова време значи ще го има и Вие не можете да направите нищо аман от русофили и не знам си още кви омразата Ви яде от вътре сайта се посещава от деца и мислещи хора явно тази функция не Ви се отдава и е най -лесно да плюете щот не сте вложили усилие в нищо друго освен да ядете и друга физиологична нужда и за накрая -МИСТЕРИКА е тук на Вас напук

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Има смисъл.Всичко което правиш,има смисъл.

      Изтриване
  3. Личи си колко усилия и желание си вложил в този сайт.Интересен е , поучителен е ,развлекателен е...Нищо не е било напразно. Продължавай в същия дух !!!

    ОтговорИзтриване
  4. 10 дни преди 1 септември, вече съм подготвил 14 статии за МИСТЕРИКА.Зложелателите ще си умрат от яд :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Браво! Само не ги слагай наведнъж ако са много големи.

      Изтриване
  5. Сайтът е много добър, Бончев е отвратителен

    ОтговорИзтриване
  6. Нахрани душите на доброжелателите, пък другите да си гледат работата. Русофили и русофоби да си намерят нет-дупката и да изчезват. Слагам биричка да се охлажда, лакирам си ноктите на краката и чакам 1/14!

    ОтговорИзтриване
  7. Така наречените русофили организирано налазиха Мистерика, защото видяха в един от другите ти блогове, че изказваш критични мнения срещу тяхната родина - Русия. Според мен Мистерика не е място за политически дебати - да заповядат да пишат коментари в другите блогове, където ще е по темата. За първи и последен път пиша за това тук.

    С нетърпение чакам новите статии.

    ОтговорИзтриване
  8. Тяхната родина не е Русия, тя се нарича Путинистан

    ОтговорИзтриване
  9. Не разбирам какво ще стане другото лято. Тези приказки не ми харесват. Какво сте открил?

    ОтговорИзтриване