30 юли 2016

Читател и неговата читателска история

Вчера бе поредната (последната?) обща статия с чудесни читателски истории. Реших обаче да отделя една история за самостоятелен материал. Това го правя не защото историята изпъква спрямо другите (макар да е добра, спор няма), а защото с последвалото си поведение този читател ми направи странно впечатление.

В момента коментарите в блога са изключени и вероятно ще са така за дълго време, но може би сте забелязали тези забележки:

95% от тези истории са създадени по тази схема...тоест вманиачени по свръхестественото си търсят преживявания...примерите са във всяка 2ра статия тук.Например видял си наркоман с черен суичер с качулка това са man in black.Ношем скърцат межели пука душемето-полтъргайс,а не стесняеането и разширяването на предмети взависимост от оромяната на темперетура...

Не си играйте с неизвестното има защо да е такова.Не търсете това,което не иска да бъде намерено.Това не е игра просто си живейте живота и се съсредоточете върху други неща.Не казвам да не четете блога той е много интересен,просто знайте,че нищо не знаете !

да порастна,че кога ми видя години бе приятелю.апелирам да не се зомбират хората,а не да не се интересуват..много лично го приемате ,а би трябвало и вие да застанете зад това мнение.за тебе нормално ли е автора на този пост да става сутрин и да се гледа за драскотини инда си мисли че е "посетен"през нощта.

Цялата "дискусия" ТУК.

Тези коментари ми прозвучаха като изказани от заклет скептик, имало е и други такива от други хора, вероятно още много ще има, ако някой ден коментарите се активират отново. Затова нямаше да обърна особено внимание, ако същият човек, не би беше пратил и две писма преди това. Те са с коренно противоположно звучене. Човекът разказва история "буквално създадена по същата схема" като останалите статии тук и дори сам си казва, че е "вманиачен по свръхестественото". Как да си го обясня?

Следват двете писма. По принцип си позволявам да редактирам изпратените ми истории - пунктуация, правопис и т.н., но в случая ще дам почти изцяло текстовете в оригинал. Ситуацията е такава, че не искам случайно да променя смислово някое изречение, не искам после човекът да се сърди, че съм манипулирал думите му.

Здравейте, накратко за мен казвам се Иво от Видин, от 15 годишен живея в Италия в момента съм на 28.

Интересен ми е сайта има доста интересен материал в него. Незнам доколко историите на потребителите са верни или са са художествена измислица, аз обаче ще ви преразкажа 100% това, което преживях аз, не съм някой,който цели да привлича внимание просто знам, че на моята история мястото и е тук,а ако някой е имал подобен случей или информация за нещото моля да пише.

Беше лятото на 2002 бях на 14.Със сестра ми(Мими) която беше на 13 си отидохме на село,обичахме да ходим там,защото си беше свободия,смисъл бяхме само с баба си и братовчедка ни (Дора) на 16 нямахме вечерен час или въпроси от рода къде отиваш,с кой и т.н.Та събота вечер бяхме на дискотека в селото към 2-3 се прибрахме и всеки по стаите съответно:сестра ми в първата Дора посредата с приятеля си и аз в последната.Заспах бързо и сънувам сякаш булка но в черно беше покрита с воалът и се приближаваше към мен ставаше все по-голяма,а аз испитвах необясним страх бях се буквално испотил от страх и в същия момент врата ми се блъска и Дора извиква Ивоооооо ставай бързо има някой вкъщи.Ставам аз сестра ми плаче и крещи "Вън е ! Вън е !има човек в двора"без да се замислям скачам през прозореца от на сестра ми стаята(за да изляза през вратата трябва да отключа 2 врати едната за коридорче другата е входната,които са винаги заключени) с бухалка и от страх ви казвам,че ако в този момент бях видял някой в двора ни сигурно щях да го убия съвсем сериозно!Както и да е нямаше никой прибрах се и казах на другите да си лягат спокойно,защото навън нямаше никой,но сестрами плачеше и настояваше пак да изляза и да проверя по-добре,защото била сигурна,какво е видяла.Аз и се развиках не исках да я изслушам и се прибрах в леглото.Сега ще ви разкажа какво е видяла тя,за да върви паралелно историята,иначе аз разбрах на сутринта.Легнала си и се загледала в прозореца,който е срещу уличната лампа,по принцип като минава човек или кола сянката се вижда на прозореца и не е нещо необичайно,сещате се минава сянка на човек понеже валеше се чува,как човека си влачи краката по мокрият път (неасфалтиран) и се спира точно на прозореца така за около минута след това сянката по малко започва да испълва прозореца и така докато вече не се виждала светлината от уличната лампа в този момент сестра ми извикала и Дора и приятелят й се притекли....но историята далеч не приключва тук........

Та след като установих,че няма никой в двора легнах и след няколко минути чувам същият шум,който сестра ми ми описа на сутринта,а именно как човек си влачи краката по мокър пясък...първоначално помислих,че наистина има някой и погледнах през прозореца,но когато не видъах никой,а шума продължаваше ми се подкосиха краката,обля ме студена пот,легнах,завих се през глава и така съм заспал докато....не се пробудих към 6 някъде и чух как братовчедка ми плаче.Отворих нейната врата (гаджето и го няма разбира се той никога не оставаше да спи вкъщи)а тя седнала в ъгъла на спалнята и плаче пребледняла...попитах я какво е станало и защо плаче донесох й вода,запали цигара и ми разказа:Боби си тръгнал (явно малко след като аз съм заспал)както винаги тя отключва 2те врати после ги заключва и оставя ключовете на секцията...легнала си и чува как се отваря едната врата след това другата,и стъпки по пода (душеме знаете как скърца в старите къщи),които спрели пред нйната врата...тя извикала "Ивооо ти ли си"?!

От там нищо,повторила няколко пъти,но нямало отговор...в един момент се чуло "Дора излез Дора !! "(няколко пъти) с моят глас :х !!!!

Опитах се да я успокоя дойде и сестра ми разбрахме се да не казваме на никой и слязохме долу в лятната кухня,където беше баба ни да закусим.Бабата както сервираше мекиците и ни попита: "Снощи чухте ли нещо?!" викам "Ти какво чу?!" "Ами тропаше ми по прозореца и ми казваше "Майко ела майко излез"като единствените й деца бяха в Италия! Казвам ви ако щете ми вярвайте това беше най-големия шок до този момент едно е лапета като нас да си разказват за това друго е да го чуеш от баба си....

Веднага отидохме до селския поп и му разказахме той ни каза,че това е демн,който ти взема душата ако излезеш докато те вика,също така каза,че ако се повтори пак трябва да се прекръстим 3 пъти и да кажем "Господи дай ми твоят кръст и изгони злото"

******************************************

Здравейте,отскоро открих блога и всеки ден преглеждам по нещо докато не изчета всичко, аз както и вие вероятно съм"обсебен от паранормалното" ако Георги ми качи историята която му пратих ще разберете защо и откога.

Накратко за мен аз съм Иво на 28г. родом от Видин живея и работя в Италия отдавна, винахи ме е влечало паранормалнлото като започна от там,че съм изгледал всички филми на ужасите в замунда и сериалите включително до ходене на гробища вечер стари,нови,турски,еврейски,къщи поляни пещери и т.н. ,за които сее твърди че са обсебен.Това беше малко интро а сега по същество.

Една моя мечта откакто чух историята(видях,че имаме и статия за това от Георги)е посещение на прохода "Дятлов".С помощта на блога и Георги виждам начин това да стане...идеята ми е да се съберем точно 9 души и да идем там на същото място да прекараме една вечер на палатка и ЕВЕНТУАЛНО на другия ден да се приберем може да се направи едно проучване какви ще са разходите да речем аз ще поема една по-голяма сума все пак не всеки ще разполага със големи средства.Ако админа реши да направи отделен форум или статия за тази инициатива можем да обсъждаме евентуално какво е причинило смъртта на 9те Дятлов "легенди"и да вземем със себе си "оръжия"против неканени гости.Дори нищо да ме се появи тръпката от изживяното ще остане хубав спомен.Ако стане това ще си спечелим и малко евтина слава,със сигурност родните медии ще отрзят новината преди заминаването да не кажа,че и чужди медии могат да ни отрзят.

Георги акп искаш разбира се и ти се струва добра идея можеш да ме редактираш или ти да напишеш нещо по въпроса.Аз съм решителен и ще искарам това докрай 😉

******************************************

Самата идея за посещение на прохода "Дятлов" не е лоша, мислил съм за това и преди, но като знам колко са сериозни "най-сериозните" читатели на Мистерика, знам, че никога няма да се осъществи ;) Ние не можем да се замъкнем до Мусачево, което ни е под носа, ще ходим до Дятлов....Пък и вие бихте ли тръгнали с човек, който смята, че хората към блога са вманиачени, другите читателски истории са едва ли не измислици, а мен и още един човек директно ни прати да ходим на психиатър :D Иначе му пожелавам да сбъдне мечтата си и да посети прохода, ще му остане добър (да се надяваме) спомен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар