29 юли 2016

Последна обща подборка на читателски истории

Това ще е последната обща статия с читателски истории - за винаги или най-малкото за дълго време. Утре ще има още една читателска история, която нарочно е отделена, а в неделя ще е прощалната статия.

Насладете се на тези чудесни истории.

Здравейте...мисля че името ми няма значение и бих желала ако може и пощата да не ми се показва. Не знам какво става при вас, но става нещо странно и аз и моята най-добра приятелка сме много изплашени. Значи до нас може би половин полянка разстояние има детска площадка..нова..наскоро я ремонтираха. И люлките са нови, но всяка вечер в определени часове, примерно от 23:20 до 23:40, след това от 01:30-02:40 и последно от 03:00 до към 03:10, се чува едната люлка. Пробвах да го запиша и да го изпратя, но на записа не се чува, а в нас се чува толкова силно все едно люлката е пред прозореца. Когато за първи път я чухме си мислехме че е аларма но сестрата на най-добрата ми приятелка каза, че е люлката, защото се е люляла и познава звука. На следващия ден отидохме до въпросната площадка и аз залюлях едната люлка, нищо не се чу. Седнах на нея и почна да скърца, но звукът беше по-твърд. Залюлях и втората, пак нищо не се чу, седнах на нея, залюлях се и се чу абсолютно същия звук от вечерта. Аз скочих в движение като попарена. Замислих се че може някое починало детенце да е, а когато не се люлее просто да се пързаля или нещо такова..не знам. Един ден (вчера 01.07.2016) бяхме малко по-рано там и имаше още деца. Едното момиченце имаше бебешка количка и друго я гонеше да я вземе. Докато бягаше се спъна и падна и ние си помислихме - нормално дете е, бяга, но после се загледах. Буквално се спъна в нищото. Помислих си, че може би е от обувката, но нямаше как да се спъне в тази обувка, но не го приех като подозрително. Точно като направи една обиколка на пързалката се спъна на абсолютно същото място. Тогава се надигнах и пак видях, че нямаше нищо. Докато се надигнах, детето тъкмо правеше още една обиколка, но вече не падаше..дори не знам..ако е било от обувката е щяло да падне пак, но то не падна. Никой не и оправи обувката ..не мога да си го обясня и бих искала съвет. Прегледах близките входове, нямаше некролог на дете ..благодаря ви предварително :)

Г.Б: Въпросната случка е от Варна. Междувременно този месец в Интернет получи голяма популярност едно видео от Роуд Айлънд, Ню Йорк. На него се вижда как една от няколко детски люлки се люлее енергично. Дух ли е това? А още по-странно е приликата с българската история.



************************************************

Не знам как, но всички странни неща които са ми се случвали, са станали през есента на 2015 и това не е изключение. Тъкмо бях чел нещо в Мистерика (не помня какво) и реших да потърся някакви магии в нета. По принцип не вярвам в тези неща, но ми беше скучно. Намерих един сайт, където имаше всякакви "заклинания". Например за пари или късмет (търсех нещо, което да мога да разбера по-лесно дали се е получило). Намерих едно за изпращане на сънища до друг човек. Ритуалът беше следния: на един лист трябва да напишеш какво да се случи в съня, а после да го изгориш на свещ. Аз започнах да пиша на един лист, но си казах, че няма къде да го изгоря, така че спрях. Реших вместо това да си помисля какво да се случи в съня и да си представя човека, до който искам да го изпратя. Знаех, че нищо няма да стане, така че забравих за това. На следващия ден в училище най-добрия ми приятел (човека до който бе адресиран съня) каза, че е сънувал нещо странно. Аз го попитах какво и той отказа да каже, защото ще му се смея. Успях да го накарам да каже какво е сънувал в следващото междучасие, в прочее очаквах че е сънувал някое момиче;-). Той беше сънувал същото което аз исках да му изпратя. Веднага извиках въодушевено "не може да бъде" и му разказах за снощи. Ако се чудите какъв беше съня ще ви кажа. В съня той беше Darth Vader, защото скоро беше гледал за първи път филмите от сагата "Междузвездни войни". Опитах и друг път да изпратя сън, но не стана.

************************************************

Тази кратка градска легенда ми беше пратена по скайп:

Близо до село Добри Дял има път за село Родина.Ако някой мине с кола от там в 12 часа през нощта, тя ще спре и чак след един час ще тръгне.

************************************************

А това видео ми бе пратено на имейл и аз веднага го качих в YouTube канала на Мистерика. Заснето е на охранителна камера в град Луковит на 24.7.2016 около 23 ч.



************************************************

Благодаря на всички читатели изпращали истории през годините. Беше невероятно приключение да водя този блог!

Няма коментари:

Публикуване на коментар