26 юли 2016

Скорошно наблюдение на дракон

История изпратена до американския блог Phantoms and Monsters.

Миналата седмица шофирах по Маршалвил Роуд близо до реката край Тъкахо, Ню Джърси. Не помня по кое време, но вече се свечеряваше. Все пак имаше достатъчно светлина, за да видя, че нещо лети в небето. Погледът ми бе привлечен от огромно летящо същество, което прелетя над пътя на около 30 метра височина. Летеше на юг към гората. Кълна се, то имаше силуета на дракон.

Гледах го почти 10 секунди. Крилата бяха широки, а опашката дълга. Главата беше гущерова. Бе тъмно на цвят и размахваше крилата си, които от край до край трябва да имаха 10 метра.

Зад мен имаше още една кола и съм сигурен, че и те го видяха, това си личеше по лицата им. Аз отбих край пътя и когато другия автомобил мина покрай мен, двамата човека в нея посочиха към небето. Аз се опитах да ги накарам да спрат, но те се движеха твърде бързо. Аз свалих стъклото и се провикнах след тях, но те продължиха.

Щом свалих прозореца, веднага усетих силна лоша миризма и усетих топлина. Бе много странно.

Потърсих в Интернет и тази рисунка е близко до това, което видях:


Не съм толкова наивен да мисля, че съм видял истинско същество. По-скоро си мисля, че съм влязъл в нещо като изкривяване на времето, в което това същество се е появило. През останалата част от вечерта не се чувствах много добре.

Аз съм живял по тези места почти през целия си живот и никога не ми се е случвало нищо подобно. Следих местните новини, но нищо не се появи по тях.

************************

Лон, собственикът на блога Phantoms and Monsters е провел допълнителни проучвания. Свързал се е с човека и го е помолил да си спомни точния ден и час на наблюдението. Това се е случило на 3 юли тази година около 8:15 вечерта. Лошата миризма е наподобявала мириса на развалена риба. Питал е дали и други неща наоколо не са били странни (като дърветата например). Това би потвърдило теорията за приплъзване във времето. Човекът не е забелязал други странности. Дано двамата човека във втория автомобил също да се появят и да потвърдят наблюдението.

Източник

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Мравка-еднорог на 99 милиона години

Няма коментари:

Публикуване на коментар