19 март 2016

"Какво удари моята кола в движение?"

История от САЩ.

"Това се случи преди три месеца докато се прибирах към вкъщи. Трябваше да пренеса нещата на моята майка от Минеаполис до Медисън (Уисконсин). Цял ден бях пътувала напред-назад между двата града. Беше станало вече много късно, към един през нощта. Бях сама на пътя и нямаше нищо наоколо, нито град, нито нищо. Внезапно с периферното си зрение видях сякаш някой да излиза на бегом от гората. Движех се с над 100 км в час и си казах, че явно съм толкова уморена, че вече ми се привиждат неща. Тогава чух, че нещо се удари отстрани на автомобила.

Бях ужасена и не спрях. Мислех да се обадя на полицията, но какво щях точно да им кажа. Че съм видяла някакво много бързо тичащо същество на два крака да излиза от гората и да се удря в колата ми? След 30-40 минути се прибрах у нас.

На другия ден прегледах автомобила - беше огънат от към страната от която се чу удара, но нямаше кръв или козина. Слушах местните новини, но нямаше информация да е намирано безжизнено тяло край пътя.

Какво удари моята кола в движение?"

Източник

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Подборка на зловещи новини

Няма коментари:

Публикуване на коментар