06 февруари 2016

"И той се превърна в дърво"

История изпратена от бивш американски военен до радио-програмата "Coast to Coast" посветена на паранормалното.

Докато бях в армията, веднъж бях във Форд Худ и провеждахме маневри. Бе нощ и аз бях дежурен с радиото в бивака насред полето. Наоколо живееха фермери и един от тях дойде при мен. Не трябваше да го допускам в лагера, но бях отегчен. Поговорихме си малко, той не говореше английски, а пък моят испански беше доста зле.

Наближаваше края на смяната ми и трябваше да събудя следващия войник, който да заеме моя пост. Казах на фермера, че трябва да си тръгва. Той не помръдна. Пак му казах и се пресегнах да го хвана...и той се превърна в дърво. Това дърво го нямаше когато установихме лагера, а сега бе тук, точно където бе седял фермера. Бях втрещен, но нямаше какво друго да направя освен да събудя следващия за смяна. Когато той се разбуди, се зачуди, защо сме си направили лагера точно около едно дърво. Не можех да му кажа какво се беше случило....

Източник

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Митът за ходещите палми

Няма коментари:

Публикуване на коментар