12 февруари 2016

Интересен сън на една читателка

Наскоро получих едно много интересно писмо:

Здравейте,

В търсене на информация относно сънищата и процеса на сънуване като цяло, попаднах на Вашият блог. Наистина интересни статии, със сигурност ще отделя време за ровичкане из сайта :)

Това, което искам да Ви разкажа е един мой сън отпреди няколко дни, ако трябва да сме точни от рано сутринта на 02.02.2016. Като цяло от както се помня сънувам най-различни неща, почти винаги си спомням по-голямата или по-важната част от сънищата си. Имам и повтарящи се сънища, имам такива, които продължават там, от където са спрелим преди седмици. Имала съм и сънища, които ми дават нещо като предсказание, за нещо което ще ми се случи. Сънувала съм и мои починали близки, с които сме разисквали в съня ми текущи и предишни мои терзания.

Но сънят ми отпреди няколко дни беше върха на всичките ми сънища. По реалистичен сън се съм имала през живота си.

Този път действието се разви в дома ми. Комшийските котки бяха направили някаква беля, бяха се вмъкнали в коридора вкъщи (аз живея в къща с двор) и бяха разсипали вода от купичката на кучето ми по пода (което в реалния живот се случва за съжаление често). Ядосано се засилих към банята, която е в края на коридора, за да взема бърсалката и да почистя. Отваряйки вратата забелязах, че целия под на банята е във вода. Още повече се подразних и взех бърсалката. Бършейки пода се завъртях да почистя точно под бойлера, който е окачен на една от стените. В последния момент докато движех бърсалката по пода забелязах, че от бойлера висят два кабела, оголени. В съня си помислих, ако се допра до тях ще ме удари ток. Но беше вече късно. Дръжката на бърсалката направи контакт с кабелите и усетих как електричеството протича от дръжката, през дясната ми ръка, преминава през сърцето ми и излиза от тялото ми. Спомням си и какво си помислих в този момент - край, умрях. И така стана, погледа ми се замъгли и усетих, че започвам да падам към пода като талпа. Последното, което видях преди да се събудя бяха плочките на банята, на сантиметри от лицето ми.

Събудих се, стреснах се, сърцето ми искаше да изхвръкне. Огледах се в полутъмната стая и се зачудих, в ада ли съм или в рая. Минаха 1-2 минути и се усетих, че е било само сън. Станах и проверих дали от бойлера ми не висят все пак някакви кабели. Не, както и знам, но толкова реалистично беше всичко. Дори и сега си спомням целия сън с големи подробности.

Честно казано, написах Ви този имейл, надявайки се да ми дадете Вашето мнение. Има ли този сън някакво значение, може ли да се тълкува някак или е просто сън?

Ето и моят отговор:

Здравей Ина,

Нека ти разкажа една история, която прочетох наскоро в една книга посветена на паранормалното. Една жена сънувала веднъж, че е на реката с малкото си дете, за да пере. Видяла, че е забравила сапуна и се върнала да го вземе. Когато отново дошла на реката, детето се било удавило в съня ѝ.

След време отишла наистина да пере на реката с детето си. Видяла, че е забравила сапуна и тъкмо тръгвала за къщата си, за да го вземе, когато се сетила за съня си. Затова взела детето със себе си. Нищо не станало. Не е ясно, ако беше оставала детето само на брега, дали то нямаше да се удави и съня да се окаже пророчески.

Най- вероятно твоят сън не е пророчески, те са рядкост. Все пак като влизаш в бани и подобни мокри помещения, се оглеждай за висящи кабели. Това е моят съвет :)

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Предсказанията на Крейг Хамилтън-Паркър




Фигура предизвикваща кошмари, дори когато е само на снимка

4 коментара:

  1. Тази вечер аз имах странно изживяване след като се събудих. Брат ми е в сесия и си учи до късно в кухнята, но от време на време се връща в стаята, където спя да си вземе нещо. Тази нощ няколко пъти се върна, като ме събуди 2-3 пъти с влизанията си. Единият път, малко преди 4 (дяволският час) видях нещо странно - докато излизаше от стаята, зад него имаше нишки от мрак, които се движеха като пипала. Бяха черни на цвят, приличаха малко на мъгла, но оформена като пипала. Стигаха до гърба му и го следваха. Приличаше на сцена, където злодей излиза от стая :)

    Постоях малко с отворени очи, но не ми се ставаше да му обясня какво съм видял. След това заспах. Най-вероятно ми се е привидяло нещо в просъница, може и да е било и сън, където сънувам, че съм буден и виждам това. Но си беше интересно :)

    Та, така и така отговаряш на въпроси - сън ли е, брат ми злодей ли е, преследван от хора сенки ли е? Кол в сърцето ще помогне ли?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Първо трябва да се замислиш над въпроса дали не си ти злодеят в семейството ;) Иначе най-вероятно всичко е било сън.

      Изтриване
  2. Когато човек спи е нито жив, нито мъртъв, казва една стааара приказка. Може би това е състоянието на душата, което необременено от материалните потребности на тялото не спира да търси. Често 5-те процента използваем ресурс на човешкия мозък не могат да разгадаят символиката на сънищата. И тъй като по темата съм "вряла и кипяла" мога да дам следния съвет: запишете съня и под линия оставете символите, който са били важни. Във вашия случай - вода, електричество, състояние на раздразнение. Проследете следващите до 5 дни какво се случва и запишете това, за което мислите, че се е отнасял съня. Така постепенно ще създадете личния си съновник. Доверете се на интуицията си и се научете да ги различават, не всички са "пророчески" 😊

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване