07 февруари 2016

Компилация от 5 видео клипа с предполагаеми извънземни

Тази компилация е събрала 5 отделни клипа на странни същества. Почти всичките съм ги гледал преди, ето какво ми е мнението:

Първо видео. Тези ходещи същества в американски национален парк са заснети преди няколко години, дори съм давал клипа в блога. Мисля, че това видео не е измама. Съществата приличат на някои индиански статуи.

Второ видео. Единственото видео, което не бях гледал преди. Мисля, че е измама.

Трето видео. Извънземното в джунглата. За това видео до колкото помня се доказа, че е измама.

Четвърто видео. Рептилът, бодигард на Обама. Няма логика да е извънземен. Охранителите на американския президент винаги са с него и са пред очите на много хора. Кой извънземен би искал да го виждат всички? Това е просто странен човек.

Пето видео. Видео заснето от НЛО-изследователя Стан Романек. Твърде е неясно и не мога да кажа дали е истина или измама. Все пак до колкото помня самият Романек се оказа, че е с доста лоша слава, така че съм склонен да си мисля, че е фалшифицирал видеото.



ПОДОБНИ СТАТИИ:




От архивите: НЛО наблюдението на преподобния Гил




Видео кадри с мистериозния сателит "Черния принц"




НЛО случай от България стана световна сензация

Няма коментари:

Публикуване на коментар