15 януари 2016

Читателска история за "синия призрак"

Здравейте, живея в село Бреница, област Плевен. Това се случи миналата година т.е. 2015. Както обикновено бяхме на полева тренировъчна експедиция. Влязохме в една местност в гората. Бяхме трима - аз, мой приятел и брат ми. Те тренираха, докато аз правих проучвания след моята тренировка. Тогава нещо ледено ме прободе (а тогава бе около 30 градуса). Изведнъж се огледах около себе си, видях приятелите си и погледнах напред. Видях нещо синкаво-бяло. То гледаше право в мен, беше около 1.85 т.е метър осемдесет и пет, бе с кафяви очи. Наблюдавах го около 1-2 минути след което то изчезна в гората, но странното бе, че на следващия ден се разболях. Питах и приятелите си, те казаха че не са видели нещо и от тогава не сме ходили там. Случи се на 27.07.2015, дни след рождения ми ден.

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Призрачното Чеви '61




Един последен танц

2 коментара:

  1. Исках да дам съвет да си направите изследвания на кръвообращението. Понякога тези пробождания и изтръпвания за кратко са следствие на нарушено кръвоснабдяване. Направете си една доплeрова сонография. Поздрави.

    ОтговорИзтриване
  2. Ехе аз имам рожден ден тогава

    ОтговорИзтриване