01 януари 2016

СУПЕР БЮЛЕТИН "Мистерика" - 1 януари 2016

В първата статия в "Мистерика" за новата 2016-та година съм събрал няколко много интересни неща.

Да започнем с тази "скрита" до момента статия:


Тя не се появи в блога, единствено бе достъпна чрез директния линк, който изпратих по скайп на най-приближените читатели. Освен това за кратко дадох линка в чата на блога, след това го изтрих. Дали има и други такива "скрити" статии? Няма да потвърдя, нито ще отрека. А дали ще има и за в бъдеще статии предназначени само за най-активните читатели? Да, почти сигурно ще има. За да сте от тези читатели трябва да се включвате от време на време градивно в чата и да ме добавите в скайп. Бонус материалите, които планирам за напред, ще си струват.

************************

Междувременно в края на годината аз, както и други хора около блога, забелязахме странната мъгла, която редовно се появяваше над София. Аз не съм от там, но често поглеждам уеб камерите инсталирани на различни места в столицата. Нямаше как да не ми направи впечатление, че при мен винаги е ясно и слънчево, а в София често е гъста мъгла. Ето какво написа в скайп един читател и сподвижник:

...в София между другото от няколко дни има мъгла, която се вдига за няколко часа на ден и през това време по повърхността на автомобилите и въобще навсякъде остава някакъв мазен субстантен слой, който прилича на ...хм... олио. Няма изсъхване, консистенцията му е като на желе и е много хлъзгав...

И една снимка направена на 25 декември от Витоша. Странната мъгла покрива само половината София, а границата е ясно различима:


И снимка от въздуха. Прилича ми на неестествено "пластмасово" облачно покритие, но аз и не съм експерт по облаците и мъглите.


Получих снимка и от друг редовен читател, този път от Благоевград:


Ето какво добави:

Наистина е леко странно. Щото тук по принцип е имало мъгла винаги, но не се задържаше.

А друга читателка, без да знае, че сме обсъждали мъглите, написа ето това в чата на блога, случайност?

Вчера си говорих с една жена за пътя между село Войнеговци и с. Локорско. Разкази ми,че по полетата там само в мъгла могат да се видят странни неща (доста е плашещо).

Като говорим за странни мъгли, ето две предишни статии в "Мистерика":

Читателска история: времева аномалия

Войни и странни същества: Мъглата

И от международния новинарски поток:

Лилава мъгла в Нандзин изплаши хиляди китайци



************************

Завършвам с историята на друг от редовните читатели (с леки мои стилистични корекции). Какви странни съвпадения.

С катастрофата на баща ми са свързани голям брой странни неща. Колата, която предизвика катастрофата, номера и съдържаше числото 666. Баща ми беше сложен в болницата в шестото отделение и шестата стая, а преди това имаше нещо на мястото, където работи свързано с числото 6 (читателят не уточни какво е било това нещо свързано с 6).

Дни преди това часовника ми спря за няколко секунди на 9:11 и 17 секунди. Катастрофата се случи на 9.11 около 17:00 часа. Миналата година постоянно срещах числото 911 или 1911 и го виждах като поглеждах часовника. И тогава постоянно очаквах нещо да се случи на 9.11, обаче миналата година. А то се оказа че е тази година и бях забравил за датата.

И двете му катастрофи станаха на 200-300 метра от едно и също село. Предишната катастрофа беше преди 6 години.

Това не е измислена история! Катастрофата е била отразена в новините:


В статията можете да видите и снимка на автомобила с номера, който съдържа 666.

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Читателска история: чести посещения от извънземни същества

Няма коментари:

Публикуване на коментар