25 декември 2015

Читателска история: чести посещения от извънземни същества

На 15 декември т.г. публикувах тази статия:

Нордикс и "сиви" заедно?

Като коментар под нея, една читателка сподели своите преживявания:

Здравейте. Тази статия и снимката към нея ме върна много години назад, в далечната 1989г. Една нощ, не можех да заспя и се въртях в леглото. Беше лятото и прозорецът беше отворен. В небето висеше летяща сребриста чиния в преливащи цветни светлини. В следващия момент до мен застанаха две фигури - високи, облечени в сивкави гащиризони и много руси, стигащи до раменете коси. Едната фигура имаше лента през челото, също сива, другата не си я спомням ясно (стоеше по-настрани ). Тогава фигурата с лентата ми каза: Сега започваме и около мен се появи някакво поле, всичко започна да бръмчи и искри, виждах как искри хвърчат. Не можех да помръдна, сърцето ми биеше лудо. Не знам колко време продължи това, но когато свърши, се чувствах ужасно. Парех цялата, имах чувството, че съм като печка. От тогава, в продължение на година и нещо, всяка нощ на същата дата ми се случваше същото. Много ме плашеше, понеже винаги виждах някакви страшни неща. В един момент държейки молив накарах съществото да се нарисува и то изглеждаше като това в дясно на снимката. В един момент тия посещения спряха, не помня кога и защо, но никога няма да ги забравя.Тази снимка сега направо ме шокира, не мислех, че са истински.

В последствие, жената се свърза с мен и ми прати тази рисунка:


Както и тази допълнителна информация:

Два пъти ми поставиха диагнози на сън и двете с в последствие бяха потвърдени, но тогава (съществата) не изглеждаха така, а бяха облечени в зелени дрехи, като в операционна и за разлика от предните пъти не ме беше страх.

Виждала съм и черна фигура, като поп до вратата, това беше зловещо не знам сянка ли, какво, но котака ми подлудя.

Виждала съм и някакви много светли същества, след като излезе клипа на Дейвид Гуетта, ги оприличих на тях. От тях ми стана много зле и повече не са идвали.

Клипа може да видите тук:


Имам един познат, който се занимава с такива неща и го бях помолила да направи нещо, защото много беше страшно. Та той някак си ги блокира и сега, само от време на време си пиша с тях.

********************************

Нещо от мен - с един от близките до блога хора обсъдихме тази рисунка. Виждат се нещо като надписи. Увеличих я и а разгледах по-внимателно. Изглежда е рисувана върху някаква стара бланка - такива каквито едно време се използваха за медицински картони, складови дневници и др. Днес бланките не са такива. Това може да се приеме като потвърждение, че съществото е нарисувано отдавна, точно както в разказа е казано, че историята се е случила преди години.

Няма коментари:

Публикуване на коментар