15 декември 2015

Нордикс и "сиви" заедно?

Сред хората интересуващи се от НЛО и извънземни цари схващането, че така наречените Нордикс и "сивите" са врагове. Въпреки това знам за отделни случаи при които те сякаш си сътрудничат. Това е една подобна история. Тя е взета от Ютюб видео от един НЛО-изследовател, който се е опитал да я пооправи стилистично. Аз също се опитах да "изгладя" текста, макар че си личи, че това е леко хаотичен разказ на човек пред камера. Оригиналното видео е дадено в края на статията.

Преди няколко години, мисля, че бе 2006 или 2007, аз и мой приятел отидохме на лов за зайци в земите на чичо му, вече се стъмваше. Бих казал, че бе около 6 (явно е било зима или есен, щом толкова рано се е стъмнило). Бяхме близо до коритото на един поток. Това бе старо пресъхнало корито и докато вървяхме по него, Рик ме потупа по рамото и каза "погледни нагоре". Погледнахме и видяхме нещо като звезда, но не бе звезда. Движеше се. На зиг-заг. Приземяваше се и и ние можехме да видим какво бе това - това бе НЛО. Бе във формата на "летяща чиния", сребриста на цвят, с сини, зелени и червени светлини. Имаше силен светлинен лъч отдолу.

Рик и аз залегнахме в коритото, там имаше много стари растения и други неща...ние се покрихме с тях, за да не бъдем засечени от проклетото нещо пред нас. Кацна на няколкостотин метра. Ние надникнахме над ръба на коритото. Бяхме шокирани, не знаехме какво да мислим. Сега идва най-странната част. Внезапно нещо като врата, нещо като...светлина се отвори отдолу и се появи рампа. Бих казал, че това проклето нещо бе по-голямо от футболно игрище. По рампата слезе жена. Да, жена. Това е което видяхме. Бе на няколкостотин метра, но ние имахме мощни бинокли и я видяхме добре...бе жена. Изглежда бе на 30 и нещо. Имаше дълга руса коса до кръста. Имаше нещо като син прилепнал работен костюм. Тя изглеждаше...като нас. Имам в предвид - изглеждаше като човешка жена. Странно, а?

Тя слезе и се огледа. Една минута по-късно малки сиви същества дойдоха зад нея. Те ходеха около кораба и изследваха земята и нещата. Аз казах: "Рик, трябва да се махнем преди да ни видят". Той не каза нищо, бе толкова уплашен. Не можеше да се движи.


Съществата бяха там няколко минути след което погледнаха в небето. Мисля, че имаше нещо в небето, което ги уплаши и те побягнаха обратно в кораба. Жената тръгна и тя, но се извърна, аз я бях фокусирал с бинокъла, и погледна в нашата посока след което намигна. След това се прибра в кораба. Те излетяха. Аз казах на Рик - "никой няма да ни повярва". Той каза - "не, няма да ни повярват". Ние се прибрахме и сготвихме заешко. След една година разказахме на приятелите си и те казаха, че сме луди. Мислят, че сме били дрогирани. Но ние отидохме на следващия ден и на мястото където НЛО-то беше кацнало имаше обгорен кръг трева. Моят приятел направи снимка (тя обаче за жалост не е приложена към историята).

Източник

Ето я и оригиналната "видео изповед". Сами си преценете дали човека изглежда като лъжец:



ПОДОБНИ СТАТИИ:




Децата с черни очи и мъжете в черно

7 коментара:

  1. Здравейте. Тази статия и снимката към нея ме върна много години назад, в далечната 1989г. Една нощ, не можех да заспя и се въртях в леглото. Беше лятото и прозорецът беше отворен. В небето висеше летяща сребриста чиния в преливащи цветни светлини. В следващия момент до мен застанаха две фигури - високи, облечени в сивкави гащиризони и много руси, стигащи до раменете коси. Едната фигура имаше лента през челото, също сива, другата не си я спомням ясно (стоеше по-настрани ). Тогава фигурата с лентата ми каза: Сега започваме и около мен се появи някакво поле, всичко започна да бръмчи и искри, виждах как искри хвърчат. Не можех да помръдна, сърцето ми биеше лудо. Не знам колко време продължи това, но когато свърши, се чувствах ужасно. Парех цялата, имах чувството, че съм като печка. От тогава, в продължение на година и нещо, всяка нощ на същата дата ми се случваше същото. Много ме плашеше, понеже винаги виждах някакви страшни неща. В един момент държейки молив накарах съществото да се нарисува и то изглеждаше като това в дясно на снимката. В един момент тия посещения спряха, не помня кога и защо, но никога няма да ги забравя.Тази снимка сега направо ме шокира, не мислех, че са истински.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Направо ми настръхна косата,ако ми се случи на мен или ще умра от страх или ако мога да се движа,от страх ще ги налагам с лопата...

      Изтриване
    2. Мисля си, че вероятно всички извънземни са гадове, дори и тези Нордикс дето приличат на хора и ни били "космическите братовчеди". Така че всички заслужават лопата :)

      Изтриване
  2. Teya Stefanova, пазиш ли рисунката? Можеш ли да я снимаш и да я споделиш?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А как се прикачва файл тук?

      Изтриване
    2. За жалост няма как :( Ако ме добавиш в Скайп и ми го пратиш, аз ще го сложа в сайта

      Изтриване
    3. Може да го качиш в някой сайт за картинки и да дадеш линк тук.

      http://postimage.org/

      Изтриване