20 ноември 2015

Чудовищата от Черната гора в Пенсилвания

Черната гора (Black Forest) се намира в централната северна част на американския щат Пенсилвания. С това място се свързват множество легенди и страшни истории - като се почне от духове и се стигне до криптиди. В настоящата статия обаче няма да разказвам за "нормалните" създания, сякаш един дух или Бигфут са нормални, тук ще разкажа само за най-странните и фантастични същества. Много от тези легенди идват още от индиански времена.

Едно от тях е Сайдхил Мути. На това създание единият крак му е по-къс от другия и затова се движи по хълмовете само в една посока, с късия крак отвътре на наклона. Ако бъде стреснато и се обърне, съществото ще се прекатури.

Друго същество от легендите за гората е Хайд-Бихайнд, което буквално значи "крия се отзад". Никой не знае как изглеждат тези чудовища, защото те се крият зад дърветата. Но въпреки това следват пътниците и се местят от дърво на дърво когато хората не гледат. Колкото и да си уплашен обаче, не трябва да гледаш назад, трябва напълно да ги игнорираш. Това е целта на Хайд-Бихайнд - постоянно да се озърташ и да се паникьосаш.

Хуп-снейк пък е змия. Тя обаче не се движи по обичайния за змиите начин. Тя хваща опашката си с уста и се търкаля като колело! Освен това на опашката има отровно жило с което убива хора и животни. Можеш да се спасиш от Хуп-снейк като се качиш на дърво. Змията ще удари дънера с опашката си, жилото ще се забие и тя няма да може да го извади и няма как да продължи да те преследва.

Следващото уникално същество е птицата Фумерано. Тя лети на обратно и естествено няма как да види къде отива, затова често се блъска в хората.

На фона на тези създания, следващото е направо "нормално". Това е звяр наречен Шарп-Тейлд Ходог. Външният му вид може да видите от долната картинка. То обаче също има характерна особеност - обича да яде кучета, като преди да ги погълне, ги потапя в калта. Така явно са му по-вкусни.


Източник

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Магическата Хинатуанска река във Филипините

8 коментара:

  1. Страхотна измишльотина. Дори децата имат по-богато въображение. Знаете ли г-н Бончев понякога се учудвам какви статии публикувате. Това не значи че вашия блог е смотан, напротив следя го от 4 години и понякога съм срещал статии които събуждат огромно любопитство и даже съм се ровил за допълнителна информация. Но моля ви когато срещнете подобни статии, по-добре ги игнорирайте, по-добре да има по-малко статии, но качествени, отколкото много и пълни с детски истории.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще те помоля да се въздържаш от бъдещи глупави коментари! Разказаното в статията се базирани отчасти и на фолклора на индианците живели в района, което само го прави още по-ценно и интересно. Не съм срещал някой някога да се е надсмивал над българския фолклор като "страхотна измишльотина", защо тогава да го правим с тези истории? Не само, че няма да има "по-малко, но качествени статии", ами мисля вече ПРЕДИМНО такива да публикувам. Ако не те устройва, си обирай крушите.

      Изтриване
  2. "Друго същество от легендите за гората е Хайд-Бихайнд, което буквално значи "крия се отзад"". Това според теб индианците ли са го измислили? Или "Шарп-Тейлд Ходог" или "Хуп-снейк". И все пак това е блог и е достъпен за всички - не си ти който ще определя къде да влизам или пък какво да коментирам. Има такива индивиди, които незнаят какво говорят, че даже пишат и неграмотно, а да не говорим за смисъла на техните коментари(повечето нямат такъв). Смятам че не съм те обидил лично и няма смисъл да реагираш по този начин.

    ОтговорИзтриване
  3. Това са английските названия на съответните индиански същества, така както "Бигфут" е изцяло английска дума, но индианците са го виждали много преди някой да го нарече така.

    Да, точно аз съм този, който определя какво да се коментира тук, явно въобще не ти е ясно това. Дълго време бях премахнал анонимните коментари и нямаше глупости като изръсените. Не бих се поколебал нито за миг отново да наложа такива или по-тежки ограничения, ако сметна за необходимо!

    ОтговорИзтриване
  4. А ти явно не правиш разлика между мнение, което дори и негативно би ти помогнало в някаква степен и обида, спам, нецензурни думи и т.н. Защо пак казвам не съм те обидил или пък съм нарушил правилата по някакъв начин. Даже напротив като читател на този блог давам оценка за това какъв тип статии би трябвало да се публикуват - нали затова търсиш мнението на хората? Или ти взимаш само това, което възхвалява блогът и статиите в него? Вижда ми се малко "а ла див социализъм", но ако това ти харесва...

    ОтговорИзтриване
  5. Ти не правиш разлика между мнение и налагане на мнение:

    "Но моля ви когато срещнете подобни статии, по-добре ги игнорирайте, по-добре да има по-малко статии, но качествени, отколкото много и пълни с детски истории."

    За какъв се мислиш ти, че да казваш колко и какви статии да има?!

    ОтговорИзтриване
  6. И последно - писах ти в скайп, защото мисля, че се сещам кой си. Ако имаш нещо да ми казваш, ми го кажи там директно, а не се крий зад анонимни никове

    Тази статия се хареса на други читатели, защо трябва твоето "мнение" да е по-ценно за мен от тяхното?! Като не ти харесва не чети "детските" истории, толкова е лесно. Ако пък толкова държиш, да си кажеш мнението, стигаше и едно "не ми харесва", но да казваш "Не ми харесва, по-добре нищо да няма, като няма друго" е абсурдно. Ами дай да закриваме блога, като няма "велики" статии или да пускам до една на месец?!

    ОтговорИзтриване
  7. Този път малко преувеличаваш. Аз изказвам мнение какви статии бих искал да виждам повече(не ти налагам своето виждане), а ти можеш да се съгласиш или да не се съгласиш(в това няма нищо лошо и аз не го приемам като авторитарно). Но да казваш: "Да, точно аз съм този, който определя какво да се коментира тук, явно въобще не ти е ясно това." .......

    ОтговорИзтриване