09 септември 2015

Призрачни истории разказани от полицаи - част II

Като част от моето обучение, аз трябваше да давам 12-часови смени в един стар, стар, стар затвор. В него имаше малка клиника в която медицинската сестра даваше лекарства на затворниците. Ние отваряхме килиите и нареждахме хората в редица, за да си получат хапчетата. Веднъж тъкмо бяхме приключили, затворниците бяха обратно зад решетките, а сестрата си беше отишла. Тогава видях някаква сянка да се прокрадва обратно в клиниката. Втурнах се вътре, защото си помислих, че някой затворник се е измъкнал. Нямаше никой. Казах на колегите и те се засмяха:

"О, това е призрака на мис Роуз, тя се навърта наоколо от години!"

*****************************************

"Когато бях общинско ченге, аз се отзовах на обаждане за изчезнало / избягало дете. Градът бе беден, но обаждането идваше от една от по-добрите улици, освен това и двамата съпрузи бяха преподаватели.

Бях във всекидневната и записвах показанията за избягалата им дъщеря. Тогава по-голямата им дъщеря посочи към коридора и извика "Баба!". Мъжът се втурна натам, но след малко се върна и ме попита дали съм видял майка му. Аз казах, че не съм и попитах какво е толкова забележителното на това, старата жена да мине по коридора. Тогава той ми отговори:

"Тя почина миналата година. Ние постоянно я виждаме да ходи наоколо"

Източник

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Читателска история: момичето-демон




Scare Tactics (видеошоу)




Късометражен филм на ужасите: "Lot 254" (2012)

Няма коментари:

Публикуване на коментар