25 септември 2015

Времеви аномалии - част I

През 1991 Глен е студент в университета в Нова Скотия. Решава да се прибере в родния си град при родителите, това което започва като прозаично пътуване с автобус, ще се превърне в най-странното му преживяване за целия му живот.

"Бях седнал отзад на автобуса, нямаше никой около мен. Отпред зад шофьора седяха едно семейство. Нищо не се случи докато не наближихме родния ми град. Гледах през прозореца и видях фабриката за гуми на Мишелин докато се изкачвахме по един хълм" - разказва лично Глен.

"Когато автобусът стигна върха на хълма, ме споходи някакво странно чувство и по някаква незнайна причина си представих как много хора ми се смеят. Точно в този момент се случи нещо и буса се изкачваше отново по хълма - бяхме се върнали една миля назад по магистралата! Отново минахме покрай фабриката за гуми. Направо се ужасих от случилото се. Също така забелязах, че семейството което седеше отпред и беше много шумно, сега е напълно притихнало."

Когато спрели, Глен се приближил до шофьора и му казал какво се е случило. Водачът на автобуса изглеждал наистина нервен и казал - "неща като това се случват"....

Горната история ми звучи сякаш са се върнали няколко минути назад във времето, следващата история е подобна, но този път хората са скочили минути напред.

През есента на 1994 Сю шофирала към град Фалбрук, Калифорния, с нея бил и приятелят и Джим.

"Има два пътя към Фалбрук", разказва Сю - "от север и от юг. Ние приближавахме градът от юг по Мишън Роуд, това е двулентов криволичещ път. Беше петък вечер и аз се чудех колко е странно, че не срещаме никакви коли.

Знам, че бе 6:24 (вечерта), тъкмо бях погледнала часовника в колата, тогава автомобила напълно загасна. Чувствах се объркана, мислех, че сме свършили бензина, но трябваше да имаме достатъчно. Джим попита какво е станало, но аз нямах отговор...чувствах се все едно съм минала през желе....или нещо такова.

Джим излезе от колата и дойде от към моята страна като отвори вратата. Аз се преместих на мястото до шофьора. Той веднага запали автомобила и потегли без проблем. Погледнах към часовника - бе 6:36. Бяха се минали 12 минути, а целия инцидент едва ли бе отнел повече от минута и половина."

Източник

Няма коментари:

Публикуване на коментар