17 септември 2015

Мистериозните одрасквания

От години по форуми в интернет хора разказват за това как като са се събудили една сутрин, са открили необясними белези от одраскване по телата си. Често пъти тези резки са по три (като от лапа на някакво същество). Рядко пробиват кожата и стигат до кръв. За мнозина това са видимите резултати от демонична атака, но може би има и рационални обяснения.


Твърде възможно е човекът сам да се е одраскал в съня си. Това обаче не би могло да е валидно за тези белези, които са се появили в горната част на гърба, там където не можем да се достигнем с ръка.

Има и няколко медицински възможности като краста например. Или пък дематография - това е състояние при което съвсем лек допир до кожата може да предизвика следи като одраскано. Точната причина за дематографията не е установена, но изглежда понякога се отключва от инфекции, емоционален стрес или приемането на пеницилин. Обикновено минава от само себе си, но понякога се налага предписването на Бенадрил (Benadryl).

Други рационални обяснения които са давани са ухапвания от насекоми или алергични реакции (често към лекарството Prednisone).

Най-фантастичният вариант е споменатите вече нападения от демони. При някои от случаите е трудно да се избавим от усещането, че става въпрос именно за това. Като един случай при който човек твърди, че абсолютно същите следи оставени върху тялото му, са били видими и по различни повърхности у дома му.

Източник

20 коментара:

  1. Бях прочел Египетска книга на мъртвите и почнаха да се появяват подобни одраскавания и по мен и естествено защото обичам да влизам във филма почнах да си подобни неща :) А причината е съвсем друга, всеки път, когато човек си отреже ноктите и не ги запили, остават остри места, с които човек се драска по време на сън.. Така, че по-често трябва да мислим логично, а не да вярваме на което искаме.

    ОтговорИзтриване
  2. Ас имах подобен случаи самоче имах огромна лупа в ръкатаси можеби става дума за пришелци

    ОтговорИзтриване
  3. 95% от тези истории са създадени по тази схема...тоест вманиачени по свръхестественото си търсят преживявания...примерите са във всяка 2ра статия тук.Например видял си наркоман с черен суичер с качулка това са man in black.Ношем скърцат межели пука душемето-полтъргайс,а не стесняеането и разширяването на предмети взависимост от оромяната на темперетура...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. "ошем скърцат межели пука душемето-полтъргайс" - много несвързано, все едно писано от наркоман ;)

      Изтриване
    2. ivo petrov 100% e представител на мъжете в черно и за това пише тези неща.

      Изтриване
    3. Донякъде е вярно преди и аз много вярвах на криптозоология и такива неща но започнах да се отърсвам и разбирам че почти всички мистрерични неща са шантави измислици или базирани на кой какво разказал в конспирациите обаче има много истини и мисля че към тях трябва да се ориентира сайта

      Изтриване
  4. Ти ме плашиш аз на няколко пъти съм се събирали с удраскания

    ОтговорИзтриване
  5. Аз имах среща с полтъргайст и не мисля че съм сгрешил защото след една седмица имаше и странни светлини моята история е публикувана тук ако се съмняваш в нещо във историята ми пиши aleksei.ganev@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  6. Бончев леко с нападките.Със кирилизатор съм писал затова има правописни грешки.Интересни са ми статиите,но на повечето се смея искренно.

    ОтговорИзтриване
  7. Не си играйте с неизвестното има защо да е такова.Не търсете това,което не иска да бъде намерено.Това не е игра просто си живейте живота и се съсредоточете върху други неща.Не казвам да не четете блога той е много интересен,просто знайте,че нищо не знаете !

    ОтговорИзтриване
  8. Не си играйте с неизвестното има защо да е такова.Не търсете това,което не иска да бъде намерено.Това не е игра просто си живейте живота и се съсредоточете върху други неща.Не казвам да не четете блога той е много интересен,просто знайте,че нищо не знаете !

    ОтговорИзтриване
  9. Ясно, разбрахме, само ти имаш право да се подиграваш, ние не

    ОтговорИзтриване
  10. Ivo, човечеството е стигнало до тук именно, защото се е интересувало от всичко. Някога и огънят е бил от онези неизвестни неща. Ще пораснеш, ще разбереш.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. да порастна,че кога ми видя години бе приятелю.апелирам да не се зомбират хората,а не да не се интересуват..много лично го приемате ,а би трябвало и вие да застанете зад това мнение.за тебе нормално ли е автора на този пост да става сутрин и да се гледа за драскотини инда си мисли че е "посетен"през нощта.

      Изтриване
  11. Не си ме разбрал.Никого не подигравам,но не поущрявам тези,които вечер стават на прозореца да видят нещо необичайно и при първата светулка или нощен самолет ти пишат за срещата си с "другите",на сутринта стават и се оглеждат за драскотини или за нещо,което не е било в стаята когато са си легнали разбираш ли,а пък през деня се оглеждат за мъже в черно или двойници...това не е начин за живот,ако ме разбираш,ако не ти си знаеш.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ти въобще наясно ли си какво представлява легендата за мъжете в черно? Или си говориш наизуст - за тях и за всичко останало?

      И за да сме наясно - аз ставам и поглеждам към звездите, защото обичам да мечтая. На морето гледам към някой залив и се надявам да видя не само делфини, ами русалки. Из горите се надявам да видя Самодиви, а не изхвърлени бутилки от бира край пътеката. И така ми е добре. Много ще е трудно някакво дете с наивни песимистични общи приказки да ми промени начина на мислене.

      Нека да позная - във фейсбук имаш повече снимки на коли, отколкото книги си прочел?

      Изтриване
    2. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

      Изтриване
    3. Ще пращаш хората при психиатър, ама друг път

      Изтриване
  12. Да, поощрявам хората да правят някои от описаните неща :)

    А човекът разказал тази история е нормално да си помисли, че нещо странно му се е случило, все пак не се случва всяка сутрин да се събудиш и да видиш белези по себе си. На мен не ми се е случвало нито веднъж, затова и аз предполагам, че ще бъде доста учуден и поне на първо време не бих бързал да изключа никоя версия.

    Иначе жив и здрав да си, проблема са ми други хора

    ОтговорИзтриване