29 юли 2015

Читателска история: момичето-демон

Та това което ще ти разкажа ми се случи, когато съм бил 5 или 6 клас. Това беше много отдавна, но няма как да го забравя. Една сутрин бях излязъл от вкъщи към 10 и нещо.Излязох за да хвърля боклука. Било е събота или неделя тъй като не бях на даскало. Беше най-обикновен ден, времето беше леко мъгливо, но нищо необичайно само, че навън нямаше жива душа.

Аз тъкмо докато хвърлях боклука видях някакво момиче с бледа бяла кожа и черна дълга коса. Беше наистина красива, на възраст не повече от 15-16 години. Беше облечена в нещо като бяла рокля. Определено беше привлекателна, но след като хвърлих торбата с боклук видях, че тя също ме гледаше, даже направо се беше втренчила в мене и не ме изпускаше от поглед. В един момент се озъби и побягна към мен. Но не бягаше, а направо спринтираше. Беше много далеч, а тя за нула време почти успя да ме догони докато тичах от страх. Не се чуваше никакъв звук, нито ръмжене, а само моите стъпки и нейните. Докато бягах се обърнах назад, тя или то беше точно зад мен със свирепо лице като на животно и озъбена. Никога през живота си не съм бил по-изплашен, а аз по принцип не вярвам толкова в паранормалното, колкото в реалния живот. Когато успях да стигна до входа на блока и си извадих ключовете, се обърнах отново назад, но нея я нямаше - все едно нищо такова не се е случило, все пак побързах да се прибера по стълбите, дори не изчаках асансьора, който беше зает. Когато се прибрах вкъщи майка ми ме попита защо съм толкова задъхан и аз ѝ разказах за случилото се и тя разбира се не ми повярва.

Въпрос Г.Б.: Видя ли какви са и очите?

Не съм много сигурен, но мисля, че бяха червени. Едва ли е било дете с черни очи, по съм склонен да вярвам че е било вампир или демон или шизофреник или пък тъпа шега, колкото и да не ми се вярва. Между другото аз съм от Варна и това се случи във Варна.

Въпрос Г.Б.: А коя година точно помниш ли?

Може би 2005 или 2006, не съм много сигурен.

4 коментара:

  1. Анонимен29 юли, 2015 22:56

    Какъв цвят и беше косата? Щом е стигнала почти до теб, Как така не ти се е нахвърлила? Като изчезна имаше ли някакъв мирис, звук или светлина?

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен30 юли, 2015 14:03

    Косата й беше черна, нямаше апсолютно никакъв мирис, звук или светлина, когато се обърнах просто я нямаше.

    ОтговорИзтриване
  3. И аз съм от Варна квартал Аспарухово. Къде ти се случи?

    ОтговорИзтриване
  4. И аз съм от Варна квартал Аспарухово. Къде ти се случи?

    ОтговорИзтриване