18 юли 2015

Снимки на НЛО - Ямбол, 11 юни 2015

Получих следното писмо:

"Здравей!

Направо не знам от къде да започна. Имам навика да снимам небето преди буря или след, защото често от този ъгъл от който ще видиш снимките по-долу се появява дъга, и то не една. Оказа се, че съм снимала нещо доста по-интересно, което едва сега забелязах. Снимката съм я направила на 11 юни 19:55 ( може да се види от инфото на снимката-оригинала). Днес си разцъках фотоапарата, защото ще ходя да правя снимки на приятелка и огледах какво съм снимала. Първо ми направи впечатление "кабелите", но се оказа паяжина и когато зуумнах по-нагоре (всичко това през фотоапарата, после качих снимката на компа) се забеляза черно-сива сфера. Направо щях да се гръмна ха-ха. Най-интересното е, че като качих снимката се оказа, че има и друга, в централната част на снимката и цветът и е доста по-светъл и изглежда метален. Има и още една, от дясната част на паяжината, но не съм сигурна. Пращам ти оригиналната и друга, както виждаш. Помислих си първоначално, че са птици, но съм снимала птици-от щъркели, до врабчета и лястовички, а и на снимката съм отбелязала кои са птичките. Те изглеждат размазани, защото се движат бързо, а сферите, които съм снимала..ами явно те не се движат, стоят си на едно място. Другото което е разстоянието. По моя преценка това най-отгоре е най-близко, може би около километър и половина-два може би. Това по средата изглежда доста по-отдалечено, 5 ги има със сигурност. Пращах снимките на баща ми, бивш военен радист, но и той не знае какво е.

Снимката е правена с DLSR Sony a57 , в Ямбол."

Оригиналната снимка:


Снимка с отбелязани обекти:


Два от най-интересните обекти:



ПОДОБНИ СТАТИИ:




Обяснения за НЛО различни от извънземните - част II




Обяснения за НЛО различни от извънземните - част III




Обяснения за НЛО различни от извънземните - част IV

6 коментара:

  1. Анонимен18 юли, 2015 12:35

    Здравейте г-н Бончев! От известно време следя блога и съм много доволен от вашите статии, както и от читателските. Но искам да попитам защо винаги накрая на статията където пише "публикувано от Георги Бончев" винаги часът е 3:30? Предвид името на блога и свързаното с него съдържание съм много озадачен каква е причината :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Предполагам, че има нещо общо с дяволския час, който е между 3 и 4 сутринта, когато нечистите сили са най-силни и се случват странни неща. Но той да си каже :)

      Изтриване
  2. В каква посока е ориентирана снимката?

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен22 юли, 2015 20:12

    Дроновете напоследък станаха много модерна тема...

    ОтговорИзтриване