07 юни 2015

Читателски истории: сънища, несвързани НЛО снимки

С леки мои корекции.

Здравейте! За да споделя един мой много странен сън или преживяване по време на сън, ме провокира току-що прочетената публикация, но при мен бе преди около седмица.....и не е единственото. По време на сън започнах отделяне от тленната си обвивка - много бърз процес. Отгоре наблюдавах себе си. Една нишка ме свързваше с тялото и ми пречеше да полетя. Усещах тялото си много тежко, тромаво, една торба сякаш, която ми виси на врата. Именно тази нишка ме издърпа надолу. След това отново повторен опит за издигане със същият резултат.

Пребивавайки в Холандия преди няколко години имах много странни сънища ,които тук, в България никога не се повториха. Там обикалях цялото земно кълбо, повярвайте ми. Събуждайки се сутрин аз не знаех къде се намирам и в каква форма съм. Много от преживяванията ми сякаш с гумичка бяха изтрити, но остана споменът за усещането...никога не се забравя подобно нещо...

***********************

А това е една снимка направена на 1 юни в Стара Загора. Мястото е спортната база - стадион "Локомотив". В небето сякаш се вижда някакъв странен обект. Твърде възможно е да е птица, но поне аз оставам с впечатлението, че е доста "навътре" в снимката, не е над работниците и бетоновоза, нито е по-близо до заснемащия - поне на мен така ми се струва, трудно е наистина да се прецени от една двуизмерна снимка. Ако все пак наистина "птицата" е в далечната, това ще е дяволски огромна птица.

Има и други снимки от ремонта, направени преди и след тази снимка, но на тях няма нищо подобно. Човекът който е снимал не е забелязал нищо необичайно.



***********************

Тази сборна статия ще има неочакван бонус! Аз самият станах свидетел на НЛО буквално преди минути! Ще се опитам да опиша целия случай максимално точно, макар все още да съм развълнуван от видяното. Мястото на действието е град Момин проход, а датата 6 юни 2015-та. Около 21:20 се почука на прозореца ми - една моя роднина искаше да ми каже, че нещо странно се движи по небето. Веднага излязох навън като пътьом грабнах фотоапарата.

Това което видях мога да опиша като бързо движеща се оранжева / червена светлина. Имам чувството, че можех да забележа някакъв черен обект отвъд светлината. Не се чуваше абсолютно никакъв звук. Над Момин проход преминава оживен въздушен коридор, често виждам самолети и обикновено се чува звук от прелитането им, макар и доста слаб и далечен. В случая нямаше дори такъв слаб шум. Освен това светлината не премигваше, а апаратът не оставяше никакви дири от изгорели газове след себе си. Все пак не мога на 100 процента да твърдя, че не е самолет, макар и да се движеше доста по-бързо от самолетите, които обикновено преминават над нас.

Моето предположение към онзи момент бе, че това е сателит огрян от залязващото слънце.

Летеше в посока запад. Направих една снимка, но още тогава видях на екранчето на фотоапарата, че не се получи много добре, защото беше на режим "автоматично". Да, джанките в близък план се виждаха много добре, но небето бе по-черно от колкото бе в действителност.

Превключих на режим "пейзаж" - специално предназначен за заснемане на далечни обекти и.....фотоапаратът полудя. Започна произволно да сменя режимите. Предполагам сте чували за случаи в които НЛО не може да бъде заснето макар очевидците да го виждат? Щях да си помисля, че си имам работа с подобно нещо, ако старото ми апаратче не го бе правило този номер и преди. Просто имах лошия късмет да се случи точно в този момент. Изключих го и пак го включих, вече работеше нормално, но бях загубил ценни секунди.

Успях да направя една снимка точно преди обектът да се скрие зад един облак и...той взе че не се скри зад него! Светлината се виждаше пред облака, което значеше само едно - това не бе сателит щом не е над облаците. Щракнах още няколко снимки с треперещи ръце.

В крайна сметка НЛО-то потъна в облака, а аз бях убеден, че нищо не съм хванал на снимките.

Прибрах се и веднага свалих тези снимки на лаптопа. За моя голяма изненада снимките надминаваха очакванията ми. Да, не бяха с перфектно качество, но пак можеше да се направи анализ. Ето ги една по една.

Първата снимка, обектът е отбелязан с червена стрелка, със зелена е отбелязана една неподвижна звезда / планета от слънчевата система.


В близък план:



Следваща снимка, обектът е подминал звездата и се е приближил до облака:


А ето и най-добрата снимка според мен, показваща, че обектът е пред облака:


А в голям размер обектът сякаш прилича на една прословута снимка на триъгълно НЛО от Белгия, но да кажем, че така изглежда заради треперенето на ръцете ми:

3 коментара:

  1. http://www.birdsinbulgaria.org/birds.php?l=bg&semeystvo=34&vid=225&id=840&type=gallery
    Това е снимка на черен бързолет. Поне според мен прилича на НЛО от първата снимка, ако се погледне от определен ъгъл докато лети.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, твърде вероятно е да е птица, трябва да е доста по-близо до снимащия отколкото ми се струва, но перспективата при снимките може да излъже.

      Изтриване
  2. Фотографията е лъженаука - не съм експерт, но съм любител и това на първата снимка е гардже някакво. На другите - само автора си знае. :)

    ОтговорИзтриване