03 април 2015

Нови читателски истории

Първо нека започна с един коментар който бе публикуван под тази статия:


Става въпрос за Ямбол. Може би сте видели коментара, но много хора четат само статиите, но не и коментарите под тях, затова го давам отново.

Преди около десетина години работех в една интернет зала с нощни смени. На едно от хлапетата му свърши времето и към полунощ тръгна да си ходи. След минути дойде отново в шок, от това което е видял отвън. Момчето беше 15-16 годишно и абсолютно вярвам, че е видял нещо отвън, защото плачеше уплашено в продължение на 20-тина минути и въпреки предложението от другите момчета да го изпратят до тях, той остана до сутринта, докато не стана светло. Разказа, че е видял някакъв "човек" , висок около два метра, целият в черно и с нещо като пелерина (може би криле?!?), да го следи с червени очи, докато върви. Всичко се случва на метри от нас, а нещото е стояло изправено на постамент от стара ограда, висока около метър и шесдесет. Излязохме и огледахме, но нищо не видяхме. Абсолютно вярвам, че е видял нещо, а описанието много ми напомня на това.

След това същата читателка ми прати и този имейл:

Преди малко писах коментар за Човека-прилеп. Имам и още истории... Баща ми е бивш военен и е наблюдавал заедно със сестра ми едно лято на терасата светлини движещи се с голяма скорост и изминаващи голямо разстояние за секунди. Вметвам, че е военен, защото може да различи самолет, вертолет, спътник или други от този род. Имахме навика със сестра ми да стоим по нощите през лятото на терасата и да наблюдаваме. Видяхме светлини движеща се със странна траектория, не са сателити, знаехме как се движат сателитите. Тя е виждала като по-малка сиви странни предмети в небето посред ден, точно както описват нло.

Друго интересно е един блок в квартал Славейков в Бургас. Там се случват странни неща. Преди години писах в един форум, че в апартамента на приятелка се случват странни неща- чукане по вратата, светване на лампите, песнопения, а една от потребителките описа подобни неща също за блок в Бургас. Подчертавам, че не познавам тази жена. На лични си писахме и останах втрещена, когато ми написа номера на блока. Ставаше въпрос за един и същ, но в различни входове. Над какво са построили блока, кой знае...

И отделно още един имейл от читателка. Тази история изглежда по-скоро детска, но все пак не съдете строго. Разглеждайте я като крипипаста.

Тази история не се е случвала на мен,а на братовчед ми. Когато те живееха в една къща-къщата беше малка.Един ден както са си спали те чули шум,той погледнал през прозореца и видял дете с флейта и с нещо като бяла роба да свири на оградата.Всички го видели и отишли в неговата стая.Момчето малко по-малко се приближавало към тях свирейки.Брат му извикал през прозореца-''Ей,кой си ти махай се ?! Но нищо...(Искам да добавя,че брат му е огромен и висок и има много мускули)Детето просто изчезнало,те си легнали,но изведнъж се чул трясък на входната врата...Нямало никой.Цяла нощ те не спали. И на другия ден цялата къща била в гарвани те били на всякъде и по дърветата,прозорците и по покрива...............Майка му работи като медиум.Но наистина тя може да говори с починалите.И заради това ще ви разкажа още една история-Братовчед ми чул шум.Отишъл долу за да види кой е-видял баба си,но тя е ПОЧИНАЛА.Тя го питала дали иска да му направи да яде-естествено той НЕ знаел какво става...И тръгнал към нея.Майка му също чула гласове и слязла долу-видяла как братовчед ми тръгвал да прегърне баба му.Той не бързал-да я гушне бавно се приближавал към нея.Майка му видяла и го дръпнала.Бабата изчезнала-Тя му разказала,че ако види починал роднина значи той е тук за да вземе някой и ако ти го докоснеш ще изпаднеш в кома за винаги...
И те се преместили,а от тогава в живота им вече не се случвали такива неща.

Тези няколко истории са истински и ще се радвам ако ги публикувате в страницата Ви.

Междувременно получих още една любопитна история по скайп.

Това се случва на 18.08.1989. Аз съм си на село за лятната ваканция, а наще заедно със сестра ми която е била на 2 години и нещо тогава идват да ме вземат, защото от 15-ти септември тръгвам първокласник. Тръгват от Свищов, а селото ми е Лозен. Закъснели са много докато тръгнат и се е стъмнило, била е някаква супер тъмна нощ без звезди. Малко преди с. Совата има лозови масиви и после отгоре поле, пада се северна посока. Там виждат огромни светещи квадрати/правоъгълници. Цвета който описват е ярко огнено червено, но постоянна светлина не като огъня как се мени и "играе". Точно колко са били на брой не се сещам, но някаква конфигурация на височина 3-4, а дължина 9-10. Отначало са ги помислили за комбайни, но какви комбайни то е било вече към 9-10 вечерта там когато вече се е стъмнило, август месец. Големината на всеки един прозорец я описват като все едно на жилищен блок целия прозорец т.е. комбинация от малкия и големия. Вероятно от близо е било доста внушително. Продължават си пътя хем са закъснели доста, хем не могат и да си помислят за НЛО-та и такива подобни, щото тогава не беше много разгласено на обществото, но все пак имало е някаква информация.

Историята обаче не спира до тук. След село Павел малко преди надлеза Плевен-Русе виждат втори "светлини". Тогава главният да го наречем асфалтиран участък е бил в ремонт и пътя е минавал през осеян с дупки и неравности от селскостопански машини черен път през царевица. Движили са се много бавно 20-30 км/час може би. Пред тях е имало някаква кола, само стоповете са е виждали, но за марка не са могли да определят то и прах се вдига и тъмно - не можаха да кажат. През царевицата виждат вторите светлини, които се намират близо до ремонтирания в този момент асфалтов път. През царевицата колко са виждали не знам, но са били много по-близо до това което е било там. Тези светлини вече описват като разкривени някакви. Тук им светва лампичката, че това може да са извънземни. Майка ми иска да спрат и да отидат по-наблизо да ги огледат, но баща ми яко го хваща шубето и си мисли, че ако изгаси веднъж колата после може и да не може да запали и кой знае какво ще стане. В цялата тая суматоха колата пред тях изчезва. Как изчезва не се знае - след надлеза направо е път надолу за Полски Тръмбеш, на ляво е за Русе, а на дясно по надлеза е за Плевен. Баща ми вика - накъдето и да е тръгнал щяха да се видят светлини в далечината, но нямало никакви светлини от тази кола.

Пристигат на село и споделят какво са видели. Дядо ми им казва, че преди малко са съобщили по радиото, че са видени НЛО-та край село Ключ. Аз самия търсих доста в гугъл за писано някъде из нета за 18.08.1989 за НЛО край с. Ключ, но не открих.

Историята е истинска, реално не са видели самите извънземни, а само корабите и то на второто място е било през царевичен блок. Като се прибрахме на Свищов като казаха на чичо ми, още ми е запечатано в съзнанието, как си чупи орехи на масата и хилейки се им вика "Това са били краварници хахах". Какви краварници, това са ниви там, върви му обясни.

Имало е някакъв уж познат художник в града и баща ми и един път като го срещнал го помолил да нарисува какво са видели, но оня му се изхилил и го помислил за луд. Тогава картините са били пресни в съзнанията им, но нейсе така останало.

ПОДОБНИ СТАТИИ:




"Вълча" история от детството (извънземни?)




Читателски истории

Няма коментари:

Публикуване на коментар