17 март 2015

Колега - върколак

Това е история на Скот Харпър, който също има паранормален блог. В него е разказвал и други свои преживявания, но понеже аз наскоро попаднах на блога, реших да преведа първото което ми попадна, макар че вероятно има и по-интересни материали.

През по-голямата част от моя живот, аз съм бил запознат с паранормалното. Още от дете съм срещал някои същества, някои от които могат да се класифицират като призраци, други като феи, а някои не могат да се категоризират изобщо. А един колега се опита да ме убеди, че е ликантроп (върколак). Първата ми реакция бе - "този е луд!". Въпреки това предизвика интереса ми и започнах да го наблюдавам по-внимателно.

Колегата ми разказа, че върколаците в реалния живот не се променят по начина показан в филмите, книгите и телевизията. Описа, че всъщност "промяната" представлява масивен прилив на адреналин. Мускулите му се свиват, а сетивата му се изострят по време на пълнолуние. Това ми го каза на няколко пъти за да обясни защо се чувства толкова отпаднал на следващия ден след пълнолуние. "Представи си, че цяла нощ си имал прилив на адреналин, мускулите ти са напрегнати през цялото време. Едва сутринта се отпускат и идва след-адреналинната отпадналост. Не е възможно да се спи през нощта".

Аз започнах да следя поведението му спрямо лунния календар. През повечето време моят колега е много тих, скромен и безгрижен, почти смирен. Но два-три дни преди пълната Луна, става доста енергичен, почти агресивен, и неспокоен като цяло. През месеците в които пада рано мрак, по време на тези месечни кризи, той изглежда се страхуваше от притъмняващото небе. Едвам дочакваше края на работния ден и на практика тичаше към вратата, за да се прибере у тях. Ако денят след пълнолуние е работен ден, той едвам се довличаше до работата. Понякога си тръгваше по-рано, твърдейки, че е болен.

Но дори и когато сме далеч от пълната Луна, моят колега проявяваше завидни зрение и слух, толкова добри, че дори мога да ги опиша направо като свръхестествени. На няколко пъти, той чуваше тих разговор или дори шепот от другия край на шумния склад. Иначе звуци, които не пречат на повечето хора, за него бяха силни. А тези които за мен са леко силни, за него бяха твърде силни. Той отдаваше тези си добри сетива на ликантропията.

Беше ли моят колега наистина върколак? Не мога да кажа със сигурност. Никога не съм го виждал при пълнолуние, само преди и след това. Но от това което виждах, мога да заключа, че нещо се случваше с него. При никой друг човек не съм виждал тези признаци. Той бе и единствения познат, който твърди, че е ликантроп. Ако не беше върколак, то той явно толкова силно вярваше в това, че сам си причиняваше притока на адреналин. Но това не може да обясни изострените му слух и зрение.

Загубих контакт с този човек преди години, така че няма как да разбера дали наистина бе върколак.

Източник

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Да виждаш дракони навсякъде




Два странни медицински случая

Няма коментари:

Публикуване на коментар