15 март 2015

Читателски истории

Публикувам тези истории изпратени ми от читателите без съществени корекции.

А съм преживял някои неща,които и до днес не мога да обясня.

Часът по АЕ(английски език) е скучен(както винаги), но днес бе различно!

И така докато пишех,чинът ми се повдигна с около 5 см. нависоко.

Та това си странно,въпреки че до мен стои едно момче,но то не е толкоз тъпо.

Питах го:Ти ли дигаш чина?

А той:Не

След малко си изпуснах химикала и видях че наистина момчето не дига чина.

Вечерта си четох избрани пътеписи,феилетони и др. от Алеко К. До мен имаше една масичка на която стоеше чашата ми с вода. Докато изведнъж видях как се измести, падна и се счупи.

Как бихте обяснили това?

********************************************
Случка по време на сън и други преживявания

Тази случка е от преди 25 години. Може би не е нищо особено за хората, които ще я прочетат, но за мен си беше доста силно преживяване. Реших да я споделя единствено с цел да разбера дали и някой друг е имал подобно преживяване като мен.По него време се занимавах много активно с Йога и ми се случваха разни странни неща.

Случаят е следния: както си спях (не си спомням вече по кое време на денонощието беше) усетих как моят дух или душа, азът ли не знам как да го нарека, леко и бавно се отделя от моето тяло. Ако говорим за време, това продължи може би 5-10 секунди не мога да кажа точно колко. Най-вероятно 5 секунди. За разстояние примерно няколко метра. Също не мога да кажа колко точно - може би 2-3 метра. Всичко приключи като веднага се събудих. По него време спях изключително леко и реакциите ми бяха много бързи. Сигурен съм, че не беше сън. Изживяването беше съвсем реално. Това е цялата случка.

Още едно друго преживяване от него време искам да споделя. Сигурен съм, че повечето от хората, които четат ще се засмеят, това си е тяхна работа. Но за мен си беше реално преживяване и целта да го споделя с други хора е единствено и само ако друг човек е изпитал подобно нещо да го сподели и той. За разлика от предния случай това не беше по време на сън, а по време на моите всекидневни упражнения по Хата Йога. Няколко пъти поне три или повече усещах аромат на теменужки. Нямах цветя в стаята си нито пък в апартамента имаше такова цвете. Ароматът беше точно определено такъв и реален. Сетих се за тези случки след като четох тук една статия озаглавена "изворът на младоста" в която се говори за същият аромат :) Знам че няма нищо общо може би. Ако някой иска да споделим мнения ,тук в чата се подвизавам с името "pajak".

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Истории със сънища

Няма коментари:

Публикуване на коментар