11 март 2015

Рептил в общежитие

История от САЩ.

Аз срещнах рептилски хибрид преди няколко години докато бях в колеж в Орегон. Тази личност беше крайно манипулативна в приказките си и опасна в действията си. Веднъж той унижи един приятел и аз му казах, че е студенокръвно копеле. Той много се ядоса и ме погледна с отвратителен блясък в очите си. Каза, че ще пострадам заради "моето неуважение".

Същата нощ докато учих в моята стая в общежитието аз усетих появата на сенчеста фигура. Аз съм чувствителен към енергии и веднага започнах да усилвам вибрациите в стаята. Сянката бързо се разнесе. Това ме стресна, затова бях с изострено внимание.

По-късно през нощта към 2, аз се събудих от това което си помислих, че е сън, но гротескна рептилска фигура действително стоеше над тялото ми и се опитваше да ме задуши. То цвърчеше и пищеше, сякаш получаваше голямо удоволствие от моята болка и страх.

Аз най-накрая успях да отхвърля злодея от мен. Докато ме гледаше от пода, аз веднага разбрах, че това е индивидът, който бях обидил по-рано. Той пак се нахвърли върху мен. Аз се пресегнах към панталоните на стола за да извадя джобния си нож. Рептилът отново ме душеше, но успях да намеря ножа и да го отворя. Успях да го порежа по лявата ръка и гърдите. С яростен вой, съществото побягна към стената и изчезна през нея. Аз включих осветлението и видях кръв по ножа, чаршафите и пода. Проверих се, дали не е моята кръв, но не беше. Останах буден през останалата част от нощта и готов да отвърна ако се наложеше да се отбранявам.

Аз бях изтощен на сутринта, но отидох в колежа. Аз забелязах онази личност да излиза от стаята си. Имаше превръзка на ръката, на същото място където бях срязал рептила. Той ме забеляза и дойде директно пред мен. Изгледа ме със злите си рептилски очи. "Гледай зад гърба си, защото не е свършило" - изсъска той. Аз минах покрай него и влязох в час.

По-късно през деня, управата на общежитието поиска да разговаря с мен. Администраторът ми каза за онзи индивид "да не го провокирам, важно е да не му причинявам неприятности". Хората от управата очевидно бяха ужасени от него и действаха като негови слуги. Това бе потресаващо.

На следващата нощ, аз чувствах нечие присъствие, което ме гледаше. Това продължи няколко седмици докато се изнесох от общежитието, за да избегна онзи индивид. Но често го виждах, него или неговите познати да ме гледат нахално в колежа или в града. Знам, че не бях единствения засегнат от него, но никой не смееше да го дискутира. Много странни неща се случваха също така, включително и това, че двама студенти умряха в същото общежитие. Няма детайли за тези случаи, освен обяснението, че смъртта им се дължи на медицински причини.

Мейсън

Връзка

1 коментар:

  1. Сериала грим ще излезе истински :D браво на човека само защо не се е целил в корем или във врата за да го нарани максимално и за да може след намушкването да не може да отиде далеч с тежка рана

    ОтговорИзтриване