24 февруари 2015

Случай на мъже в черно от този месец (САЩ)

Аз работя като нощна охрана в склад в Плейнфийлд, Индиана. Сградата е разположена на около 14-15 километра западно от международното летище на Индианаполис. По време на инцидента бях с още един охранител.

За последната година и нещо, аз и други колеги сме забелязвали много странни светлини в небето през нощта. Всъщност някои от тези светлини бяха различими V-образни форми, но повечето са кръгови. В нощта на 1 февруари (около 22:30) имаше група от ярки червени светлини над летището движещи се на запад над Плейнфийлд. Аз се опитах да ги снимам, но светлинното замърсяване от летището и бизнес парка ми попречи. Аз преброих 34 светлини движещи се една след друга в права линия, бавно и тихо. И колегата ми ги видя.

Аз казах какво съм видял на приятел от Синсинати, който се интересува от НЛО. Той каза, че ще подаде съобщение към една НЛО изследователска група. Това бе на следващия ден (2 февруари). Той ми каза, че е получил подобно съобщение от друг очевидец от Индианаполис.

На 8 февруари в ранната неделна сутрин (към 1:15 през нощта) охранителят, който се намира на вратата ми се обади по радиото. Каза ми, че някой иска да говори с мен. Това беше много необичайно, защото рядко някой идва толкова късно през нощта и никой никога не е питал за мен. Аз бях на другия край, затова ми отне известно време за да стигна до портала, дори и с превозно средство. Докато се движех на там, колегата ми се обади отново. Той звучеше ужасен и ме подкани да побързам.

Когато пристигнах, там имаше черен шевролет импала паркиран пред портата и двама човека стояха пред помещението на охраната. Аз паркирах и отидох при тях. Първото нещо, което забелязах е, че бяха доста високи и облечени еднакво в черно. Черни панталони и якета, кожени ръкавици. Също така носеха шапки подобни на барети и черни очила, макар да бе тъмно. Нямаше отличителни знаци или символи на автомобила им, макар че номерът бе от Охайо.

Единият от мъжете ме попита дали съм виждал нещо необичайно в небето над летището. Споменах какво съм видял на 1 февруари и, че и имало много различни светлини през изминалата година и нещо. Той каза, че не се интересува от другите случаи, само от последния. След това ме попита дали съм казвал на някого. По това време бях вече малко смутен и ги попитах кои са те. И двамата се усмихнаха и единият се извини, че ми е отнел от времето. След това те се върнаха в колата си и потеглиха.

Чувал съм истории за "мъжете в черно" от моя приятел, но тези двамата изглеждаха нормално, освен тяхното облекло. Преди няколко нощи, кълна се, аз видях същия автомобил в моя квартал в Индианаполис. Беше паркиран надолу по улицата където е моята къща. Той потегли, когато го задминах, отивайки на работа.

Не знам какво да мисля. Не съм уплашен, по-скоро любопитен за това какво мислят, че съм видял. Другият охранител, който видя светлините, не е имал такива посещения. Моето съобщение трябва да е причината, макар че не мисля, че моят приятел е дал името ми или точното местонахождение.

Източник

Няма коментари:

Публикуване на коментар