05 януари 2015

Два нови случая със Стикман

През март т.г. публикувах тази статия в блога, която предизвика много възмущение поне от един читател - "как съм можело да публикувам такива нелепици". Въпросната статия бе посветена на съществото известно като Стикман (понякога произнасяно на български и Стикмен). Сега в същия сайт от който взех материал за статия, се появиха два нови случая.

Първо, да уточня, че това паранормално същество не е много популярно и рядко има истории за него. Сега обаче в рамките само на два дни, въпросният блог получава два разказа на очевидци. Което си е странно съвпадение само по себе си. А ето и историите:

"САЩ. Моят съпруг срещна един от тях докато водеше кучето към банята на нашия апартаментен комплекс. Мъжът ми се разхождал покрай басейна, това става през нощта, и тогава видял висока пръчкоподобна фигура на човек, който изглеждал изненадан и приел странна стресната поза, когато разбрал, че е видян. Моят съпруг го гледал около секунда, след което побягнал колкото се може по-бързо.

Той беше останал без дъх и изглеждаше видимо разтърсен, когато дойде. Моят съпруг определено не е луд и искам да кажа на хората, че това определено е реално нещо."

**************

"Великобритания. Ние се прибирахме вкъщи след нощ навън, бяхме пили но това което видяхме, няма нищо общо с алкохола. Бяхме петима, но трима си тръгнаха в друга посока и останахме само аз и приятелката ми. Беше тъмно, след полунощ и минавахме през открита празна зона между къщите.

"Фак!" - каза приятелката ми - "Виж това!"

Тя посочи към откритото пространство, където нещо слабо идваше към нас. Определено оформено като човек, но много по-високо, много слабо и напълно черно. Не мога да кажа дали носеше дрехи, изглеждаше като нарисувано с чертички човече. Почти съм сигурен, че носеше някаква шапка.

Започнахме да бягаме от него. То щеше да ни хване заради неговите големи крачки, но внезапно то измени посоката си, сякаш не ни беше видяло и се насочи към къщите. Не изглеждаше да има някакви черти на лицето.

Моята приятелка се тресеше, но постепенно се успокои когато Стикман взе да се отдалечава от нас. Трябва да призная, че аз също бях много уплашен.

Звучи невероятно, но сякаш анимационен герой бе оживял. Мисля, че беше над 3 метра. Каквото и да беше, осмисляйки историята сега, мисля, че не ни мислеше злото

Роджър, Бристол."

**************


Тези случки за пореден път потвърждават, че въпросния Стикман не е злобно същество.

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Хатман - същество в две различни форми?

1 коментар:

  1. Лично аз съм слушал и чувал за срещи с това същество и разказите идват от северна Америка. Високо е между 3-4 метра и изпитва интерес да следи хора но при никакъв случай не установява контакт. Живее в гористите местности.

    ОтговорИзтриване