25 януари 2015

Читателски истории - енергиен вампир, безследно изчезнал войник

Това се случи преди около 25 години.Сега съм на 50. Тогава се занимавах активно с Йога, може да се каже изцяло бях отдаден на това. Радвах се на цветущо здраве, дори това е меко казано. И двата случая се случиха през нощта при липса на каквато и да е светлина. Аз спя леко, в съня си усетих, че нещо се е залепило за врата ми, мисля, че от дясната страна. Така, че това нещо го усетих (ще го кажа така както го разбирам и почувствах) като някакво, как да го нарека - лепкаво животинче ли, не знам. Например прилеп, макар че аз не съм виждал такъв, а и квартала в който живеех тогава с моите родители беше от панелени блокове и е малко вероятно да ми влезе прилеп в стаята :)

Това същество беше нещо много пластично и лепкаво. Всичко стана буквално за секунди (може би две секунди). Аз по принцип имам много бързи реакции, а тогава още повече и просто за част от секундата бях прав на леглото, захвърлил одеялата и се опитвах да го отлепя от мен. Беше нещо като вакум, изключително еластично - аз го дърпам, то се връща - невъзможно да го отделя от мен. И в страха си веднага щракнах ключа на лампата. Изчезна на момента, просто не на секундата, а на хилядна част от секундата, щом светнах всичко изчезна. Не беше сън абсолютно съм сигурен. До сутринта не можах повече да заспя естествено

Г.Б.: Каза, че два пъти е идвало?

Да, два пъти. Първият път беше още в жилището на родителите ми когато живеех с тях, после след около две-три години пак се случи абсолютно идентично - вече живеех на квартира самостоятелно.

От 20 години не се занимавам с Йога въобще (поне не практически), не съм имал подобни преживявания от тогава.

Г.Б.: Свързваш йогата с това?

Ами така си го обяснявам - може и да съм имал нещо в излишък представляващо интерес за някои същества, знам ли :)

***********************

Изпращам ви една мистериозна история,която баба ми разказваше:

До нашето село Алдомировци има блато. Преди много време там се настаняват войници на учения от близкия Сливнишки полк. Един от войниците иска да се изкъпе в блатото, където водата извира. След 20 минути решават да го потърсят ,защото виждат че го няма. Но когато отиват там,чуват само глухото бучене на вира. След този случай решават да търсят тялото с водолази. Едните се връщат живи,но без резултат. Другите загиват от мощното течение. За сигурност в блатото, ограждат мястото с телена мрежа и поставят забранителна табела. Обаче любопитни хора пускат червена боя във вира. Боята е открита в село Опицвет до град Сливница. Но и там не намират тялото.Това е цялата история.

***********************

И накрая линк към една книга на български за енергийните вампири:

Александрович, Александър - Енергийните вампири

7 коментара:

  1. Страхотен сайт имате господин Бончев! Напоследък чета вашите статии редовно и много ми харесват !! Продължавайте по същия начин!!! Всичко хубаво!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси! Много дължа и на читателите си за помощта :)

      Изтриване
    2. Мога ли да ви помоля (ако имате възможност) да разкажете в някоя статия лично преживяна паранормална случка? Ще се радвам да я прочета!

      Изтриване
    3. Имам предвид преживяно от вас! :)

      Изтриване
    4. Имам и аз, но не е кой знае какво - разгледай в етикета "Преки свидетелства"

      Изтриване
  2. Човекът, който ми изпрати първата история добави следните уточнения:

    Едно уточнение после се сетих: самото усещане в него момент беще абсолютно идентично като усилие да отделя два силно залепнали магнита един за друг.Но това беше възможно само един или два пъти на около 8-10 сантиметра примерно при ,което то се връщаше веднага и силно обратно.Цялата процедура беше за секунди ,може би три не повече.И както казах: първият случай беше в апартамента на родителите ми където имах самостоятелна стая ,след две три години в самостоятелната ми квартира.А сега от 19 години живея в собствена къща където не съм имал повече такива проблеми.Но не мисля ,че в случая мястото е от значение а начина ми на живот през годините.Ако има и други хора с подобно преживяване ще се радвам да се чуем и разменим по няколко думи.

    ОтговорИзтриване