22 януари 2015

Зловещ случай с огледало

"Ок, звучи крейзи, но това наистина ми се случи преди няколко месеца.

Една нощ се събудих, отворих очите си и се огледах наоколо. Това което видях беше моята къща, но бе...различна. Изглеждаше сякаш всичко си е на правилното място, но в същото време не бе. Гледах наоколо няколко минути и тогава осъзнах - всичко беше обърнато, като отражение (в огледало). Тогава си вдигнах погледа и видях огледалото зад дивана на който спях. В него стаята изглеждаше както я помнех.

"Това трябва да е някакъв странен сън" - си помислих. Тогава забелязах движение в края на огледалото, след това се появи моята приятелка Анна. По лицето и бе изписан ужас. Аз се обърнах към дивана на който тя спеше и тогава се събудих...отново.

Бе утрин. Аз станах и погледнах към Анна, която вече се бе събудила. "Имах най-странния сън" - и казах. Тя се опули и каза: "аз се събудих миналата нощ и погледнах в огледалото там и ти също гледаше към мен. Но...в същото време ти все още спеше на дивана"."

Източник

Няма коментари:

Публикуване на коментар