20 януари 2015

Хуманоид на пътя София-Враца, 17.1.2015

Това е съобщение от читател:

В събота вечер някой или нещо ни (на мен и нашите) направи много лоша шега. Или поне за него е било шега. Опита се да направи катастрофа. Тоест ни заслепи нарочно и за малко да излезем през мантинелата. Мисля, че не беше човек защото беше високо близо 3 метра. Имаше два лазера (зелени). Другото което е, че колите зад нас спряха супер рязко още преди светлините да започнат. На въпроса ми, къде се е случило това: на излизане от София по пътя за Враца. Понеже аз зяпах през прозореца лазера уцели мен вместо страничното огледало и така не успяхме да катастрофираме. Докато се отдалечавахме лазерите още шареха по колата, но бяхме твърде далеч. А другото което е, че може би чак 20-30 минути по-късно видяхме друга кола (да идва в противоположната посока). На мой въпрос, колко автомобила е имало зад тях: може би имаше около 4 който бяха по същия път като нас.

Следват няколко уточняващи бързи въпроса.

Въпрос: другите хора в колата какво смятат?

Ами майка ми и баща ми просто казаха, че било просто много странно и това е.

Въпрос: двата лазера в различни посоки ли бяха насочени?

Да, всъщност единия който сгреши целта си беше предназначен за лявото странично огледало, а другия светеше право в задното стъкло.

Въпрос: съществото непосредствено до пътното платно ли беше?

Ами беше по средата на двете платна.

Въпрос: лазерите в ръцете ли му бяха, на нивото на тялото ли?

Значи имаше един на лицето и на гърдите

*****************

Понеже това се е случило съвсем скоро и според разказа е имало и други свидетели в други 4 леки коли, бих желал да помоля, ако някой, който прочете това и също е бил на мястото на инцидента, да пише на контактите дадени в лявата лента.

Иначе, по някаква странна причина това ми напомня малко на така нареченото "чудовище от Флатудс":

Чудовището от Флатудс - дело на военните?

Няма коментари:

Публикуване на коментар