16 януари 2015

Бюлетин Мистерика - 16.1.2015

Сборен бюлетин с различни неща.

******************************

През 2012 публикувах тази статия:


В нея се чудех дали и днес тази легенда все още съществува. Ето какво буквално съм писал:

Не знам дали и в България легендата е продължила да съществува, като само е заменен типа автомобил, понеже отдавна не съм дете и не знам какви са днешните детски страшни истории - май повече харесват историята за "Кървавата Мери".

Оказа се, че съществува макар да е видоизменена! Писа ми млад читател с подробности за нея. Вече автомобилът е призрачно такси, която се появява само през нощта. То откарвало човекът извън града и повече никой не го виждал. Страхотно! Митовете не умират, само се видоизменят. И между другото внимавайте в какви таксита се качвате.

******************************

Друг читател пък ми прати тези снимки от училището си в Етрополе. В двора има място където никога не се натрупва сняг.





Макар че се вижда, че това е цимент, аз лично предполагам, че отдолу може би има зазидана канализационна шахта от онези кръглите. Може би течащата вода поддържа достатъчно висока температурата на въздуха в шахтата и съответно на повърхността, за да се топи падналия сняг. А може би имаме нещо паранормално тук...

******************************

Читателска история:

Един ден със семейството ми решихме да отидем на къмпинг в планината. Взехме с нас един мой приятели. Запалихме огън и започнахме да си разказваме страшни истории. От далече(към 100м.)чухме звук от кон. Моят приятел ме предизвика да разбера какво става,а аз приех. Но когато отидох там,видях само един черен кон. Тъй като се забавих приятелите ми дойдоха и тогава видяхме плашило с тиквена глава. По грешка мой приятел бутна тиквата и конят(по някаква причина)избяга. Тогава един човек дойде и замахна с брадва и за малко не ми отряза ръката. Ние успяхме да избягаме,но той ни преследваше чак до лагера. Казахме на нашите ,но те не ни повярваха. Ще бъда най-щастливия човек,ако някой ме убеди че не е станало.

******************************

За кратко в eBay се появи тази обява. Някой тарикат се пробваше да пробута монета от един български лев като "РЯДКА непозната мистериозна монета с изображение на Исус Христос". И се надяваше някой да я купи за 8 британски лири. Бързо обаче обявата бе махната, вероятно от администраторите в сайта.


******************************

И накрая вече имаме и канал във Vbox7:

Канал Мистерика

Няма коментари:

Публикуване на коментар