25 декември 2014

Две истории на читателка - страшни преживявания на ученически лагер, загуба на време

Историята която ще напиша се е случила наистина и нищо не си измислям.

Преди около година целият клас бяхме отишли на лагер и ни бяха настанили в бунгала. В бунгалото в което ни настаниха имаше две стаи и в едната имаше две малки легла, а в другата едно, но голямо. Първият следобед момчетата ни бяха наплашили с истории за призраци, а и се носеха слухове за това, че в този район е била убита жена. Вечерта влязохме в бунгалото и заключихме и се приготвихме да си лягаме, но изведнъж едно момиче изпищя и всички я обиколихме и я питахме какво е станало, а тя ни отговори, че е видяла някакво лице на прозореца и го описа като бяло като мляко с абсолютно черни очи. Ние се наплашихме още повече и решихме да спим на голямото легло заедно. Успяхме да се съберем защото бяхме слаби, но не можехме да спим, имаше някакво напрежение в стаята което не ни позволяваше да заспим. После като стана някъде към полунощ се чу удряне по прозореца и всички се обърнахме на там и видяхме отпечатък от ръка, а изведнъж нощната лампа която осветяваше стаята изгасна! Обърнахме се към нея и я видяхме "паднала" на земята, но просто нямаше как така да падне толкова безшумно. Всички треперехме и една приятелка пусна телевизора, но от него се чуваха някакви странни звукове и го изгасихме. Цяла нощ не спахме. На сутринта разказахме това на момчетата, а те ни споделиха че и при тях са се случвали разни неща и е имало напрежение което не им е позволило да спят. Казаха, че прозорците са се отваряли многократно а тази нощ нямаше вятър. За щастие следващата вечер беше по-спокойна, но пък започнаха да се чуват скърцания и стъпки като някои от тях бяха по-силни и отличителни. Странното беше, че това се случваше само на децата в лагера, а на учителите им нямаше нищо. Като си тръгнахме аз разказах на родителите си за това, но те не ми повярваха.

************************************

Напоследък често вече ми се случва да си чатя с някой и да погледна настрани след което пак се обръщам към екрана на компютъра и виждам, че са минали около 10 минути или дори 20 и този с който съм си писала вече не е на линия поне от 5-6 минути. А на мен това време за което съм се обърнала не е повече от 2 секунди. Дори веднъж си писах с един приятел и той ми беше пратил съобщение точно преди момент и докато писах изведнъж той излезе от чата и пишеше че не е на линия от 30 минути и погледнах часовника и там пишеше, че са минали 30 минути, но песента която слушах не се беше променила. От поне 1 месец вече ми се случва поне 4 пъти. Ако някой ми каже какво може да е станало ще съм благодарна.

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Читателска история с двойници




Зловещ хотел в България

1 коментар: