27 ноември 2014

Бигфут спасява човек?

Аз съм живял на това място в Виржиния през всичките ми 68 години и аз съм виждал много странни неща, макар че вярвам, че те са естествени. Всички без едно, което никога не успях да си обясня.

Бях на 16 и ловувах катерици един късен следобед. Седях на една голяма скала и наблюдавах входа на една хралупа в едно дърво, когато забелязах космат човек да тича в падината под мен. Беше покрит от главата до петите с къса червеникава козина. Само на главата и лицето му беше много дълга. Мисля, че беше към 1.80. Причиняваше страхотен шум докато тичаше през храстите и чупеше клони. Обърна се и започна да тича на обратно. Аз се изправих и бързо се прибрах у нас. Не казах на нашите за това.

Миналия октомври аз влачех стари клони от гората, когато се спънах на един корен. Усуках си коляното и не можех да стоя прав. Лежах на земята и изпитвах болка, чудех се какво да правя. След това внезапно се събудих на пейката на верандата. Беше тъмно. Пресегнах се и включих лампата. Как се бях озовал там? Тогава забелязах кал по дрехите си и кал по пода на верандата. Освен това имаше купчинка от речни камъчета на масата. Има такива камъчета из гората. Тогава осъзнах, че косматият човек трябва да ме е пренесъл вкъщи. Чудя се дали е същия, който видях като дете.

Фред

Източник

Няма коментари:

Публикуване на коментар