10 ноември 2014

Извънземни ли сте?

На този адрес попаднах на една хумористична анкета:

Are you an alien?

В нея има общо 9 въпроса наредени един под друг. На базата на това как отговаряте, накрая ви се дава отговор. Според анкетата аз определено съм човек, което ме радва :)

Анкетата е на английски затова, ще преведа тук отговорите и въпросите.

1. Когато не можете да спите през нощта, чувствате ли определен "повик"?

Понякога Не Да

2. Какъв е цветът на косата ви?

Зелен, розов или син
Аз съм пробвал/а много цветове, моя естествен цвят е...забравих
Кафяв, рус, черен

3. Виждали ли сте някога НЛО със собствените си очи?

Никога, те не съществуват
Да
Веднъж, но не искам да говоря за това

4. Каква е интелигентността ти спрямо другите?

Аз съм страхотен
Аз съм гений
Средна
Над средната

5. Какво е най-доброто нещо на нашата Земя?

Шоколадът
Хората са добри на вкус
Хората изглеждат добре

6. Какво мислите за хората?

Кои са хората?
Да живеят хората!
Те са забележителни
Ние сме велики

7. Какво общуване предпочиташ?

Смесване с много различни хора от различни култури
Не харесвам никой
Тихо си пия в местното заведение
Тайни срещи

8. Дали "Зона 51" наистина съществува?

Не, поредната американска конспирация
Може би, аз почти вярвам, че е там
Да, аз съм бил/а там

9. Мислиш ли че си извънземно?

Ммм може би
Определено не
Не съм сигурен/сигурна, надявам се тази анкета да ми помогне

Няма коментари:

Публикуване на коментар