08 ноември 2014

Мотман - случай от 2010

История изпратена на сайта Phantoms & Monsters.

Аз бях 25-годишна по онова време (декември 2010) и аз шофирах към къщата на един мой приятел с инициали C.W. Бе към 11:30 през нощта и аз карах по един стар провинциален път в близост до (цензурирано). Малко хора минават от там понеже този път води само до една малка група от къщи. Включих радиото, но нищо не се чуваше. Тогава обаче от високоговорителите започнаха да се чуват странни пискливи звуци. Звучеше като далечен глас на който не му разбираш какво казва.

Внезапно нещо прелетя пред колата и се удари отпред с достатъчна сила, че да изкриви капака. Веднага спрях. Чувах нещо като размахване на крила на покрива, след това нещо се претърколи отзад върху пътя. Мислех, че съм го убила, каквото и да бе това. Зад мен спря друга кола и жената в нея ми каза, че е видяла нещо да бяга по пътя. Имало светещи ярко-червени очи. Ние все още можехме да го видим - приличаше на човек с големи прилепо-подобни крила. Жената се върна в колата си и измъкна от там пушка. Насочи я към съществото.

То започна отново да се движи и ние отстъпихме назад. Бавно се изправи на два големи птиче-подобни крака, завъртя се и погледна право към нас със своите ужасни ярки червени очи. Жената стреля с пушката си. Съществото бавно се издигна във въздуха, издаде пронизителен писък и отлетя. Жената (която в последствие разбрах, че е леля на моя приятел C.W.) и аз се погледнахме стъписано.

Нещото имаше тяло на добре-сложен мъж. Нямаше пера, а сива кожа подобна на тази на прилеп с известно окосмяване около рамената, очите и краката. Размахът на крилата му бе към 3.60 метра, а височината около 2.40. Нямаше глава, очите бяха върху рамената. Не забелязах уста или нос. Нямаше начин да съобщим за видяното и затова с жената се разбрахме да мълчим. И двете подкарахме към къщата на C.W. Аз бях толкова шокирана, че останах да спя там през нощта.

На следващата сутрин проверих колата. Имаше голяма пукнатина на предното стъкло, а скарата бе деформирана, капакът бе огънат. Тръгнах обратно към къщата, когато забелязах нещо да лежи на тревата до гаража. Това бе мъртвото куче на моя приятел, то имаше масивна рана на гърба. Аз знаех какво го е убило.

Изминаха няколко години от тогава, а аз продължавам да сънувам това същество. Един приятел ми каза, че съм срещнала Мотман.

Източник

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Още една снимка на камера от дивата природа




Бигфут заснет от движещ се влак?

5 коментара:

  1. Преди около десетина години работех в една интернет зала с нощни смени. На едно от хлапетата му свърши времето и към полунощ тръгна да си ходи. След минути дойде отново в шок, от това което е видял отвън. Момчето беше 15-16 годишно и абсолютно вярвам, че е видял нещо отвън, защото плачеше уплашено в продължение на 20-тина минути и въпреки предложението от другите момчета да го изпратят до тях, той остана до сутринта, докато не стана светло. Разказа, че е видял някакъв "човек" , висок около два метра, целият в черно и с нещо като пелерина (може би криле?!?), да го следи с червени очи, докато върви. Всичко се случва на метри от нас, а нещото е стояло изправено на постамент от стара ограда, висока около метър и шесдесет. Излязохме и огледахме, но нищо не видяхме. Абсолютно вярвам, че е видял нещо, а описанието много ми напомня на това.

    ОтговорИзтриване
  2. Ето от къде са дошли всички тези митове, които знаем от предците си - за вампир с червени очи, големи зъби, и черно наметало. Най-вероятно те просто са виждали това същество, наречено Могман. Остава само загадката защо са решили че избягва близките срещи с чесън и остри колове.

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване