01 ноември 2014

Бюлетин МИСТЕРИКА - 1 ноември 2014

Фейсбук

Приключи последната анкета към този момент. Изглежда една немалка част от читателите имат желание да следят блога чрез фейсбук. Вече имат тази възможност:


Идеята е там да се публикуват линкове към статиите в блога.  Може да пращате лични истории, да давате идеи за развитие в бъдеще, да се включите с мнение под публикациите и да намерите нови съмишленици и приятели. Но моля ви, не го обръщайте в типичен "чат за всичко", за тази цел използвайте чата в блога.

Нова анкета

Новата анкета задава следния въпрос - ако има една загадка, която искате да видите разрешена през вашия живот, коя да е тя?

Възможните отговори са:

- Сами ли сме във Вселената. Има ли наистина извънземни?

- Как се е появила самата Вселена?

- Има ли живот след смъртта? Какво са духовете?

- Как се е породил живота на Земята?

- Има ли Бог?

- Съществувала ли е Атлантида или друга древна високоразвита цивилизация?

- Наистина ли човек е стъпвал на Луната?

- нещо друго (напишете го като коментар в блога или в чата)

Нови блогове

Групата мои блогове се разшири с още два.


Този блог е посветен на игрите, основно компютърните, но не само. Идеята ми е да пиша за всякакви игри - от древността до днес. Не очаквайте обаче ревюта в стила на някогашните геймърски списания, по-скоро ще обръщам внимание на необичайни или малко популярни неща около игрите.


Това е малко тип "направи си сам", но не само. Идеята ми е да давам различни свети и полезни неща на които аз самият съм попадал в интернет, а защо не и да предам част от моя собствен жизнен опит. Едно предупреждение - опитвайте всички съвети в блога на своя собствена отговорност, особено ако започна да давам идеи как се гонят духове ;)

В тези два блога няма да се пише толкова често, колкото в Мистерика, може би ще има по една-две статии на седмица, а може и дори на месец.

Магазин

Е, сега вече направих големите пари :)

"Магазин" е силно казано. От доста време ползвам auction.bg за да продавам разни ненужни вече вещи, както и самият аз да купувам интересни неща. В един момент ми присветна защо да не направя и профил на блога там. Какво бих продавал в него ли? Имам няколко идеи...

Първо има много литература, която на практика стои "невидима" за повечето хора. Интересни книги с вече изчерпани тиражи на паранормална тематика, фантастика и т.н. Понякога такива книги се намират по сергиите за четиво втора употреба, но си е доста губене на време да ги търсиш, а в малките градчета и села обикновено дори няма книжни сергии. Аз понякога попадам на такава литература, за която знам, че си струва, защото я имам в колекцията си. Чудил съм се - "дали да купя тази книга, хубава е, но кой друг освен мен се интересува от паранормалното, на кой познат да я подаря?" Е, вече ще събирам такива книги и ще ги предлагам в интернет, с което се надявам да улесня достигането им до хора, които се интересуват.

Същото е и със списанията. В клуба на астрономите в София има тонове от старите им списания. И въпреки, че не са нови, на мен продължават да са ми интересни.

Друго което мисля, да предлагам постепенно, са разни джаджи подобни на описаните в тази статия:


Читателите проявиха голям интерес към нея.

Нямам против да "направя някой лев", но основната ми цел не е да трупам несметни богатства на гърба на читателите. Пък и този "магазин" засега, както виждате е доста беден от към артикули. Ако все пак мислите, че дадено нещо е твърде скъпо, можете да се свържете с мен и аз ще ви пиша от къде съм го взел самият аз,стига да помня. Примерно, списанията "Андромеда" са налични в астрономическия клуб, който се намира на една пресечка на "Витошка".

Връзка към магазина

Поща

Няма и месец от както се абонирах за пощенска кутия в самата поща, а вече получих и първото писмо. Като гледате снимката, не си мислете, че е пратено от някое дете, чудещо се какво да прави. Човекът просто е голям конспиратор :)


Мислех си, че едно от предимствата на пощенската кутия в самата сграда на пощата пред тази на вратата у вас, е това, че няма да има рекламни материали, които сега постоянно се пускат по пощите във входовете. В самата поща, кутиите не са с отвор, където всеки може да пуска каквото си иска, само пощенски служител може да поставя неща там.

Та се надявах да мина без рекламен спам. Да, да! И там имаше рекламни материали - явно "Български пощи" сключва договори за разпространение на такива брошурки. Но какво да се прави, ще го приживея :) Надявам се освен рекламите, да има още читателски писма.

******************

Както виждате нещата около "Мистерика" се развиват. Какво ли още ни чака в бъдещето? Имам и други идеи, които тепърва ще реализирам, но дори и аз не знам, какви луди неща ще ми хрумнат за напред...

Няма коментари:

Публикуване на коментар