06 октомври 2014

Нова теория за хората-сенки

В този по-стар материал в блога разглеждам феномена на така наречените хора-сенки:


Там са описани няколко хипотези за произхода им - заблуждения и сънища, демони, призраци, пътници във времето. Сега обаче попаднах на един материал в който освен тези обяснения, се споменава и една теория за която поне аз до този момент не бях чувал.

Първо нека да започна с един факт на който е обърнато внимание във въпросната статия. Той всъщност е очевиден, но не се бях замислял по въпроса. В повечето от случаите "човекът-сянка", колкото и трудно да е се различават чертите му, се описва като същество от мъжки пол. Къде са жените-сенки? Ако не ме лъже паметта има и няколко такива случаи, но те са незначително малцинство. Също както при "хората с черни очи" в повечето случаи се говори за "деца с черни очи", макар да има и няколко случая с възрастни.

А сега за теорията. Според нея може би тези хората-сенки са отражението на реални хора като всеки един от нас, които обаче владеят така нареченото "отдалечено виждане". Спори се дали това е реален феномен или не. Твърди се, че редица правителства и тайни служби (основно в САЩ) са правили експерименти в тази насока с цел да могат да извършват шпионаж от разстояние. Ако допуснем, че е възможно да си седя в стаята и в същото време да виждам какво става на някое друго място на хиляди километри от мен, дали там, на онова място всъщност не се появява човек-сянка чрез който аз правя наблюдението? Твърде спекулативна, но интересна теория във всеки случай.

Източник

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Странни снимки от Джорджия, САЩ




Гном на снимка?




Извънземен или демон на видео?

Няма коментари:

Публикуване на коментар