05 октомври 2014

Читателска история с двойници

Благодарение на тази статия в блога, една читателка ми изпрати своя опит с двойниците:


Самата читателска история (моите корекции са минимални):

Историята с двойниците за пръв път започва, когато съм на около 11 години, родена съм през 1966 г, т.е. вече е доста отдавна. Тогава сестра ми казва, че ме е видяла да карам колело на улицата, а аз в това време бях в съседния квартал и изобщо без колело. Тъй като сестра ми беше много малка по това време, на около 5 години, много не обърнах внимание, но все пак се зачудих. След това имаше вече няколко споменавания от по-големи хора, съученици и по-възрастни, че са виждали момиче, което много прилича на мен. И така докъм 20-тата ми година вече знаех, че си имам двойник.

Най-фрапантната случка е някъде от 1986 г. Тогава в рейс 83, аз пътувам и един младеж дойде при мен и ми каза защо не съм отишла снощи, т.е. предната вечер на среща с него, а аз изобщо не бях го виждала никога. Ситуацията ескалира, той не вярва, стана скандал в рейса. Аз го попитах за името - тогава мисля, че за пръв път разбрах, че е Марина, но после са ми казвали и друго име Севдалина, но да карам хронологично. Наложи се на това момче да си покажа паспорта, защото щях да си изпусна спирката, той не ме пускаше, стана сеир за целия рейс.

След това мой колега, много близък състудент ме "срещнал" в ж.к. "Дружба 1", рано сутринта, когато хората отиват на работа и ме поздравил, съответно другата жена, т.е. двойничката ми го изгледала странно, завързал се разговор, само че този не я попитал за името. След туй пак съм имала припознавания на улицата. През 2001 г. на 29 декември, май беше последен работен ден за тази година, в една маршрутка две жени пак ме припознаха, тогава казаха "Севдалина" и че работя в централния ТЕЛК, а аз не съм медицинско лице, изобщо не работя там, нито съм работила. Все пак тези двете като ме огледаха, казаха, че явно съм друга, но много си приличаме т.е. евентуално със Севдалина не сме толкова еднакви.

Последно, или последното, което се сещам, когато е имало някакъв разговор - преди 5-6 години някъде - в 29-а поликлиника, една жена, възрастна ме спря и пак каза "Марина", също, че много си приличаме. Имало е и версия Мария, да кажем не са били сигурни Марина или Мария, може да са я наричали галено Маре или нещо такова.

Периодично все се появява някой да ме припознае, вече ми е като навик. Никога не съм виждала тази жена. Интересното е, че явно се изменяме сравнително еднакво в годините.

Няма коментари:

Публикуване на коментар